Ніссан виграв суд проти Nissan

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Судoвий пoзoв від oднoгo з нaйбільшиx aвтoвирoбників світу oтримaв дрібний підприємeць, щo тoргувaв кoмп’ютeрaми. Япoнськa кoмпaнія вимaгaлa 10 мільйoнів дoлaрів зa «незаконне використання бренду» та інші «порушення».
Бізнесмен з США виграв оценка проти японського автовиробника Nissan, розпочатий через позов в нього за використання бренду та порушення прав получай торгову марку.
Дрібний підприємець ізраїльского походження Узі Ніссан у 1994 році придбав інтернет-землевладение nissan.com для реклами свого бізнесу – продажу камп’ютерів. Через п’ять років, коли стало по всей видимости, що цифрові комунікації продовжуватимуть стрімкий розвиток, получай адресу інтернет-сторінки звернула увагу компанія Nissan. Чоловікові знадобилось майже 20 років, аби уканыкать через суд права на використання власного прізвища.

Узі Ніссан – чоловік, що зумів протистояти багатомільярдній корпрації.
У інтерв’ю виданню Jalopnik підприємець розповів деталі історії. У 1999 році він отримав повідомлення від Меррілла Дейвіса – менеджера з розвитку електронного бізнесу Nissan North America. Узі спочатку запропонували відмовитись від використання його домену. Чоловік відмовився. Автокомпанія запропонувала викупити землевладение. Узі знову відмовився, сказавши, що єдиною гідною сумою интересах такої угоди він вважає 50 мільйонів доларів – така число була названа лише з однією метою: показати, що він дійсно никак не має наміру продавати сайт. Після цього чоловік отримав позов раньше суду за звинуваченням у незаконному використанні торгової марки, бренду і тому подібних порушеннях авторського компетенция. Nissan вимагала від “порушника” 10 мільйонів доларів у якості компенсації збитків. Узі Ніссан найняв адвоката.
У ході тривалого процесу барристер Узі апелював до того, що бізнес його клієнта було зареєстровано раніше, ніж автовиробник змінив назву з Datsun держи Nissan. За першим судовим процесом послідував наступний, а потім ще Вотан. У результаті через 19 років після першого позову та розгляду справи у кількох судових інстанціях, включно з вищим апеляційним судом, Узі Ніссан вийшов з цього двобою переможцем. Остаточний вирок залишає из-за Узі право на домен nissan.com, можливість розміщувати бери своєму сайті будь-яку інформацію, що далеко не суперечить законодавству Сполучених Штатів, а також зобов’язує компанію Nissan виплатити бізнесмену компенсацію у 10 мільйонів доларів.

Обсуждение закрыто.