Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Aвтoр Бeз Тaбу прo тe, як вплинe Происшествие нa Інститутській нa рeйтинг Пeтрa Пoрoшeнкa і нa пoвaгу дo ньoгo.

Прeзидeнт Пoрoшeнкo тa йoгo oтoчeння зa мaйжe чoтири рoки бaгaтo щo зрoбили впeршe в істoрії Укрaїни. Причoму дeякими дивними дoсягнeннями вoни примудряються щирo пишaтися. Рeкoрднe пaдіння гривні пo віднoшeнню дo дoлaрa тa єврo? Нічoгo, подякуйте нам, що хоча б у межах 30 одним пыхом, а не по 100. П’ять траншів від Международный валютный фонд за одну президентську каденцію? Зате ж рішучі реформи запустили, а повертати ці позики можливо і безвыгодный нам вже доведеться. Але це все серйозна економіка, і безвыгодный кожен виборець тут допетрає, хто правий, а хто винний. Публічна поведінка – це вже щось інше та цікавіше.

Следовать останні чверть століття ми звикли сварити політиків вслед за те, що на автошляхах правила дорожнього руху ради них відрізняються від тих, яких має дотримуватися простий люд. По (по грибы) часів президентства Януковича Київ двічі на сочельник перетворювався на суцільний затор, оскільки колишній завгар бажав потрапити для роботу та додому без найменших ускладнень. Порошенко вирішив маловыгодный повторювати деяких помилок попередника, але світлофори під часок руху президентського кортежу вимикають як в столиці, таким (образом і в провінції. І вчора це призвело до того, що вперше ради 26,5 років Незалежності одна з машин кортежу президента збила громадянина.


Відео – мотор з кортежу Порошенка збиває людину

На відео обставини дорожньої пригоди виглядають цілком зрозуміло, але безвыгодный всі. По-перше, рух на перехресті Інститутської та Шовковичної регулював працівник МВС, оскільки світлофори було традиційно вимкнено. До-друге, ця ділянка київських автошляхів дійсно невыгодный є швидкісною. Проте для отримання серйозних травм під время зіткнення з таким авто і 30 км/год если достатньо. Але там точно було не 30 км/время.

Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка - фото 112348

Авто, що збило людину на Інститутській / фотография — Главком

Втім, спершу треба звернути увагу держи інше. Подивіться, як реагують на надзвичайну подію присутні навколо. Регулювальник руху першим кидається получай допомогу постраждалому. Поліцейський патруль, який, власне, равным образом збив дідугана, теж активно допомагає старому, який дивним чином далеко не втратив свідомість до приїзду швидкої. Чи була якась реакція з боку решти кортежу? Безусловно, блаженні ті, хто вірує. Лише за годину в АП зрозуміли, що исповедь бодай спробувати зімітувати співчуття.


Підказка президенту від журналістів — як необходимо вести себе у подібній ситуації

Але президентський речник Цеголко насквозь намагання зробити все якнайкраще шмальнув, образно висловлюючись, з рушниці у ногу і собі, і патрону. А як накажете інакше розцінювати репліку «незалежно від сигналу регулювальника, йдеться оборона літню людину»?


На Банковій таким чином фактично визнали дурною та недієздатною чималу частку електорату, для яку президентські політтехнологи щиро покладаються в контексті виборів-2019. Потому что навіщо ж тоді масово підвищувати пенсії людям, які шановному гаранту годяться якщо никак не в батьки, то точно в старші брати/сестри. Інші ручні пропагандисти теж, задолго. Ant. с речі, не їдять хліб задарма. Не вистачає лише згадки оборона роботу постраждалого у внутрішніх військах за часів СРСР.


Зірка порохоботів Мірослав Олєшко стає получай захист президента. Краще б цього не робив

З точки зору репутації Порошенко залпом має лише один правильний алгоритм дій. Спершу доведеться навідати постраждалого в лікарні та сплатити всі його рахунки – после цього навіть якийсь банановий диктатор міг би додуматися. А через далі за планом лишаються кроки, на які Петро Олексійович не похоже чи охоче погодиться. В найкращому випадку це пересування столицею сверху автомобілі в режимі звичайного громадянина. В найгіршому – кілька показових поїздок получи метро з ретельним висвітленням у пригодованих ЗМІ. Саме кілька, а неважный (=маловажный) одна, оскільки необхідність створити ілюзію серійності ніхто без- скасовував.

Звісно, можна довго згадувати про теточка, що постраждала літня людина теж порушила взгляды дорожнього руху, коли вирішила невчасно перебігти з одного боку вулиці в інший. Але в даному випадку це швидше наслідок, а мало-: неграмотный причина. Президент Австрії Алекс ван дер Беллен, який нещодавно запрошував українського колегу получи и распишись Віденський бал, якось перебивається без кортежів та вимикання світлофорів. Він навіть машинами представницького класу отнюдь не користується в побуті, віддаючи перевагу бюджетним моделям. А найвідоміший, мабуть, шведський політик Улоф Пальме ради життя і взагалі вважав за потрібне пересуватися Стокгольмом пішки или підземкою. Без жодної охорони, зауважте. Хоча в підсумку угоду кому) нього це й скінчилося погано.

Але родзинка в тому, що Происшествие на Інститутській вплине на рівень поваги впредь до президента, а не на його рейтинг. За майже чотири роки правління підґрунтя про перемоги на всіх політичних фронтах підготували настільки якісно, що навіть невеличке падіння отнюдь не видаватиметься жорстким та болючим. І подібне самозаспокоєння може врешті-решт зіграти з Порошенком та його свитою злий жарт. Ні, безлюдный (=малолюдный) наступного року, а дещо пізніше, проте одного дня вертячка таки прийде до воза. І пригадають президенту цю байдужість возьми рівні з іншими прорахунками. Маргінальні проросійські діячі, раньше речі, вже почали використовувати цей прокол задля власного піару.

Дорога не для всіх: Які наслідки матиме ДТП за участю кортежу Порошенка - фото 112352

Маргінали мало-: неграмотный мовчать

Поки ж лише доводиться переконуватися в тому, що нашому політикуму ще довго повзти прежде рівня західних стандартів щирості та публічності.

З повагою,

Гриць Якович Пирожок, літературознавець


Обсуждение закрыто.