Як зустрічати мороз: твої вчорашні помилки

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Як зустрічaти мoрoз, щoб oднoгo зимoвoгo рaнку він нe пeрeтвoрив вaшу мaшину нa нeруxoмість? Згaдaймo зимoві сeкрeти рaзoм.
Зимoві нeспoдівaнки щoрoку oдні й ті сaмі, тoму дужe oбрaзливo бувaє, кoли ми нe засвоюємо минулорічних уроків. Отже, ви виходите вплоть до вашого автомобіля, але замість вірного комфортабельного “коня” вы зустрічає льодяний пам’ятник, що уособлює вашу вчорашню непередбачливість і навіть недбалість…

Очищувати лобове скло механічним шляхом священнодействие обережно, адже на ньому можуть залишитися дрібні подряпини, які погіршують огляд уночі.
Примерзли двері
Що завадило вы учора з вечора оросити гумовий ущільнювач на дверях силіконовим спреєм или хоча б насухо протерти его серветкою? Також допоміг би звичайний шматочок мила. Але тепер никак не смикайте двері за ручку з усієї сили, ибо вона (разом з гумкою) стане першою втратою, якої зазнає ваша вахта від морозу. Спробуйте по черзі усі двері, адже зазвичай “намертво” примерзають безвыгодный усі.

Не намагайтеся звільнити склоочищувачі силовим методом – манером) ви пошкодите їхні гумові леза.
2. Примерзли двірники
Якби ви звечора далеко не залишили щітки притиснутими до теплого мокрого скла, цього б безлюдный (=малолюдный) сталося. Якщо вам не подобається, коли поводки двірників сторчать у высота поднебесная мов дві сухі гілки, можна було залишити їх получи місці, підсунувши під них по коробці сірників или щось подібне. Проте коли вже ви цього никак не зробили, головне – не увімкнути склоочищувач до того, як тепле повітря від “пічки” підігріє лобове скло і звільнить двірники. Звичайно, якщо у вам є електричний підігрів зони паркування щіток, справа піде швидше.

Ефективну допомогу у боротьбі з кригою надасть рідина-розморожувач. Намагайтеся залити її під радиопилот льоду, попередньо зробивши бодай невеличке віконце шкребком.
Крига получи склі
Цій проблемі запобігти найважче, але учора шанец у вас був. Потрібно було перед тим, як залишити розігріту машину получи и распишись морозі, охолодити лобове скло, аби на ньому отнюдь не танув сніг и не конденсувалась волога. Відключений тоді обдув скла від пічки і провітрений нате ніч салон з великим ступенем ймовірності позбавив би вам ранкової проблеми. Тепер доведеться чекати, поки опалювач розплавить кригу разве бігти за рідиною-розморожувачем.
Якщо надумаєте дряпати лід чимось підручним, пущай це буде щось відносно нежорстке, інакше получай склі залишаться мікроподряпини, які дуже заважатимуть вы уночі. Якщо маєте у машині електрообігрівач лобового скла – дуже добре, але вмикайте його після запуску двигуна, а безвыгодный до нього.

Якщо узимку машина рідко їздить бери далекі відстані, акумулятор треба час від часу показувати професіональному автоелектрику.
Никак не заводиться
Так, чим дужчий мороз, тим менше енергії може віддати акумулятор, і одночасно тим більше її потребує автоматический завод для запуску двигуна. Це замкнене коло можна розірвати, якщо узимку бодай немножко подбати про запас енергії в АКБ. Якщо всі ваші зимові поїздки короткі і пролягають містом, так батарея навряд чи встигає заряджатись від генератора після важкого випробування, яким є с целью неї кожен холодний старт двигуна на морозі.
Тим, хто їздить винятково міськими заторами і тягнучками, исповедь час від часу (приблизно раз у два-три місяці) подзаряджати АКБ від стаціонарного зарядного пристрою. Такий можна альбо придбати для себе, або знайти на автостоянці чи найближчій СТО. Якщо ви цього вчасно никак не зробили і двигун на морозі не хоче заводитися, швидше вслед все доведеться “прикурювати” від іншої машини, альбо знімати батарею і везти її на підзарядку. Заводитися с буксиру радимо тільки тим, хто має належний досвід і вправного водія з автомобілем-тягачем.

Обсуждение закрыто.