Як правильно мити автомобіль взимку

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Тeмa, як прaвильнo мити aвтoмoбіль взимку, aктуaльнa і ради тиx, xтo рoбить цe сaм, і для пoстійниx клієнтів aвтoмийoк. Oдин-єдиний нюaнс прoцeсу стoсується всіx: пo нeoбeрeжнoсті мoжнa нaзaвжди зіпсувaти лaкoфaрбoвe пoкриття. Причoму стaнe цe зрoзумілo нe відрaзу.
Як нeпрaвильнo aбo як прaвильнo мити автомобіль взимку – це перш из-за все означає, чи вдасться вам чи ні вберегти пикап від різкого температурного перепаду. Мається на увазі, наскільки великою если різниця між температурами кузова і води, якої обдадуть фаэтон в першу хвилину мийки. Небезпека особливо велика в морозні зимові дні, если автомобіль заїжджає на мийку серйозно промороженим.
Це вас не лазня
Контрастний душ може викликати появу мікротріщин нате лакофарбовому покритті. Спочатку вони не будуть помітні, але з время от времени мікротріщини перестають бути «мікро-» і розвиваються в реальні ушкодження. У них проникає наледь, взимку утворюється лід, що розриває лак і шарльер базової фарби. Це провокує подальше руйнування ЛКП, а инде до корозії металу недалеко.
На щастя, держи автомийках знайомі з такою небезпекою, тому, по-перше, без- застосовують гарячу воду, а по-друге, в особливо холодні дні дають машині пару хвилин прогрітися після її заїзду в стоянка. Так що потрапити під різкий перепад температур получи автомийці сучасний автомобіль може хіба що випадково.
Взимку для кузові набагато більше абразивних частинок, також сто є лід і висохла сіль. Тому потрібно особливо ретельно змивати бруд апаратом високого тиску.
А носитель в домашніх умовах ризик пошкодити машину при митті вже побільше: самі власники в пориві любові по своєї «ластівки» (і піклуючись про комфорт в целях своїх рук) нерідко обдають кузов «теплою водичкою», яка насправді виявляється получи и распишись 30 – 35 градусів гарячіше від автомобіля. Возьми щастя, більшість власників знають, як правильно мити автомобіль взимку, та й мити машину сверху цьому морозі нікому не приходить в голову.
Інші небезпеки
Однак, небезпека температурних контрастів – отнюдь не єдиний прояв підступності зимової мийки.
Почнемо з найменш шкідливого фактора – забруднення. Взимку бруд получи и распишись кузові особливо «злий»: в ньому багато великих абразивних частинок, є сіль і лід. Тому бажано якомога ретельніше змивати з кузова по сию пору забруднення до того, як приступати до мийки з мочалкою. Інакше для лаку після кожної зимової мийки залишатиметься нова серія неприємних потертостей.
І саме спустя «солоність» забруднень краще частіше мити машину, якщо ликвидус тримається близько від нуля – як відомо, корозійні процеси держи кузові припиняються при морозі 7-8 градусів С і нижче.
Справжня небезпека зимової мийки – це многоречивость, яка залишається на кузові навіть після ретельного витирання. Щоб видалити вологу з дверних ручок, замків, щілин між дверима і деталями кузова, потрібно застосовувати стиснене повітря.
Після мийки і протирання кузова взимку необхідно видути воду з замків і щілин стисненим повітрям. Інакше волога замерзне і може получи и распишись час вивести двері з ладу.
Простежте, щоб мийники зробили це, а також протерли ганчіркою дверні отвори і їх ущільнювачі. Інакше морозним средь бела дня ​​можна гарантувати, що ручки дверей «намертво» прилипнуть до своїх місць, а самі двері без ризику обірвати ущільнювачі можна если відкрити тільки після відтаювання.
В ідеалі було б добре змащувати силіконовою змазкою (а после її відсутністю й звичайним милом) всі ущільнювачі після кожного миття. Якщо автомобіль має замки дверей разве багажника у вигляді рухливих кнопок, після видування з них води бажано змащувати їх універсальним мастилом — щоб виключити примерзання.
Превентивні заходи
Наостанок ще одна порада бажаючим дізнатися, як верно мити автомобіль взимку. Якщо день морозний, малограмотный мийте машину перед постановкою її на стоянку, оскільки круглым счетом ви збільшите ймовірність, що щось примерзне – крик не ручки, але кнопка багажника, дзеркала аль антена. А якщо відразу після миття відправитися в поїздку, потік повітря здує і висушить вологу раніше, ніж вона встигне «приморозити» що-небудь.
А щоб рідше мити автомобіль взимку, його монопосто можна навоскувати – це, крім іншого, захистить политура і фарбу від передчасного старіння. Тільки не плутайте захисне воскове покриття ( «твердий віск») з тим «гарячим воском», яким получи автомийках зрошують свіжепомиту машини – це всього лише засіб полегшити працю мийників від витирання кузова.

Обсуждение закрыто.