Не замерз і не заводиться: що з дизелем?

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Якщo дизeль нe зaвoдиться – oтжe, він зaмeрз, тoбтo, пaрaфінізувaлoся йoгo пaливo. Тaким є стeрeoтип, a він, між іншим, нe зaвжди спрaцьoвує! Ну-кась, a якщo нe зaмeрз і всe oднo нe зaвoдиться – тo щo ж тoді з дизeлeм?
Дизель мало-: неграмотный заводиться зовсім необов’язково через загустіле пальне, хоча хлад тут все ж винен. Як і у ДВС будь-якого іншого типу, у кожного дизеля можуть бути якісь технічні негаразди, які посилюються низькою температурою повітря і стають причиною небажання заводитися морозним ранком.
1. Перевірте свічки. В (видах гарантованого старту дизеля за будь-якої побудь на месте в кожному його циліндрі є свічка розжарення. Вони вмикаються нате кілька секунд кожен раз перед запуском стартера і в теплу пору року несправність однієї-двох свічок залишається непоміченою – влітку сучасний дизель цілком успішно заводиться і не принимая во внимание підігріву камери згоряння. Але взимку, коли умови запуску ускладнені низькою температурою, несправність свічок відразу дається взнаки: дизель разве не стартує взагалі, або, навіть коли запуститься, працює вкрай нестійко і відразу глухне. Прежде речі, свічки можуть не працювати через реле, яке відповідає ради їх вмикання – варто перевірити його разом з проводкою. Несправні свічки нежто реле потрібно замінити.

2. Форсунки. Форсунка може «порадувати» власника різноманітними малоприємними сюрпризами. Наприклад, вона може «лити» – давати неправильний плюм розпилу палива, неправильно дозувати паливо, невчасно відкривати свої клапани, порушуючи тиск в магістралі. У собачий холод будь-яка з цих причин може перешкоджати пуску, проте, зазвичай для того цього потрібно, щоб в одному моторі накопичилося кілька проблемних інжекторів. Багато типів форсунок підлягають ремонту, а якщо доведеться заміняти їх новими – це обійдеться дуже втридорога.
3. Акумулятор. Дизельний мотор з його значним ступенем стиснення провернути стартером набагато важче, ніж бензиновий чи інший, в якому паливо займається від іскри. Тому вимоги раньше акумулятора у дизельних авто вище. Отже, якщо самопуск крутиться дуже повільно, та ще й поршнева без- першої свіжості, саме АКБ може бути причиною невдалого холодного пуску – батарейка або посаджена, або зовсім відпрацювала своє. Спробуйте «прикурити» у сусіда, замінити акумулятор гарантовано «бадьорим» либо зарядити свій.

4. Поршнева. Гранична спрацьованість циліндро-поршневої групи, мабуть, найсумніше, що може бути. У моторів із запалюванням від стиснення (тобто дизельних) дуже високі вимоги впредь до компресії – вона повинна бути від 20 кг/см2 і вище. Держи відміну від бензинових, які при значному зносі поршневої неприметно втрачають потужність, димлять і «жеруть» масло, дизель більше безлюдный (=малолюдный) запускається. Зрозуміло, що в мороз низька компресія накладається сверху інші, суто зимові ускладнення, і в підсумку одним морозним ранком сердце так і не вдасться оживити. Такому двигуну потрібен серйозний исправление.

5. Цілий ряд інших несправностей також може зумовити тетенька, що дизель не заводиться, хоча, як ми говоримо, він і отнюдь не замерз. Але ці фактори не так тісно пов’язані із зимою, як вищезгадані. (до, може бути повітря у паливному нососі великого тиску, или він несправний, зношений стартер і регулятор тиску палива, збита агрегат моменту впорскування, в дизелях з Common Rail може відмовити Вотан з датчиків, насос, що підкачує паливо з баку, коалиция управління, проблеми з контактом в роз’ємах проводки… Загалом, якщо перші, суто «дизельні» причини виключені – отже, машині, яка вирішила влаштувати воздержание, потрібна комплексна професійна діагностика.
Звичайно, більшість згаданих проблем без- можна вирішити просто біля автомобіля, тим більше самотужки – доведеться викликати технічну допомогу либо відразу евакуатор. Шкода, але нічого не вдієш: панихида або слідкувати за станом автомобіля постійно, никак не чекаючи відмов “на маршруті”, або в такий спосіб розплачуватись следовать економічність, зручність та комфорт сучасного транспорту.
Нагадаємо, що нещодавно експерти зясували, як начать машину, якщо дизель замерз. ]]

Обсуждение закрыто.