Львівська ОДА запустила рекламну кампанію у передвиборчій стилістиці БПП

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Львівськa oблaснa дeржaвнa aдміністрaція зaпустилa рeклaмну кaмпaнію нa тeритoрії oблaсті, присвячeну дoсягнeнням минулoгo рoку. Около цьoму мaкeт рeклaмниx плaкaтів, рoзрoблeниx ЛOДA, пoвтoрює пeрeдвибoчу стилістику пaртії «Блoк Пeтрa Пoрoшeнкa «Сoлідaрність». Як вдaлoся з’ясувaти ZAXID.NET, зaгaлoм нa Львівщині встaнoвлeнo нe менше 20 таких білбордів й оплачуватиметься ця паблисити, принаймні у Бродах, бюджетним коштом.

Першим зауважив підозрілу схожість мешканець Бродів Дмитро Фігун, який опублікував позитив білборда на вул. Залізничній у Бродах. «Підозріла схожість в дизайні малюнку получи білборді і емблеми БПП ставить мене у незручне бивуак, коли я змушений задуматись, чи не є це використанням адміністративного ресурсу з метою передвиборчого піару правлячої партії? І якщо что-то около, то чи можна та як притягнути прежде відповідальності винних?», – написав Дмитро Фігун.

Стилістика макету білборду справді схожа получай ту, яку у своїй рекламі використовує пропрезидентська партія БПП, яку тривалий часок на Львівщині очолював теперішній голова ЛОДА Аля Синютка. Окрім того, на білборді не вказані вихідні дані – інформація оборона установу, що здійснила друк, замовника матеріалу та власника рекламної конструкції.

Подкладка передвиборчої реклами БПП «Солідарність» (колаж руху «Чесно»)
Як пояснив ZAXID.NET директор відділу внутрішньої політики Бродівської РДА Вадим Тимчишин, рекламний экран належить Бродівській міськраді, а саму рекламу надали у ЛОДА. Платитимуть ради нею з районного бюджету.

«Насправді ми ежесекундно публікуємо від ЛОДА різного роду соціальну чи патріотичну рекламу. Завжди ці матеріали надає ведомство внутрішньої та інформаційної політики ЛОДА. Рекламна площа належить Бродівській міськраді. Цікаво, що раніше міськрада у нас мало-: неграмотный брала гроші за те, що ми нате їхніх рекламних площах публікуємо свої матеріали. Але с налету міська рада вже не хоче безкоштовно надавати нам площі під таку соціальну рекламу. Тому ми розробили в 2018 рік спеціальну програму, у якій передбачили 25 тис. грн держи такі речі. Найближчим часом за цю програму голосуватиме районна Ада і вже відтоді ми будемо платити за подібні речі», – сказав ZAXID.NET Клеветать Тимчишин.

Загалом на території Львівщини встановлено 20 таких білбордів, але в ЛОДА мало-: неграмотный бачать проблеми. В. о. директора департаменту внутрішньої та інформаційної політики ЛОДА Ольгуха Березюк стверджує, що ніхто не мав для меті рекламувати пропрезидентську політичну партію, а лише доложить успіхи Львівщини у «патріотичній гамі».

«Борди розроблено нате замовлення ЛОДА як соціальну рекламу. Дизайнеру ми подали дані, він нате свій розсуд розробив макет, який ми опісля затвердили. Ради нас важливо, аби мешканці Львівщини знали ради результати та досягнення області. Тому ця соціальна афиша покликана на донесення здобутків Львівщини. Борди виготовлені у червоно-чорній гамі – кольори більш, ніж патріотичні. Тетка, що комусь вбачається в цьому політична реклама, в таком случае справді дуже шкода. Зверніть увагу, що для Львівщині відремонтовано 600 км доріг, і не шукайте підтекстів», – сказала ZAXID.NET Люля Березюк.

Прикметно, що на білбордах стверджується, що «Львівщина лідер у будівництві доріг» (по всем вероятиям, в Україні), хоча минулого року в області жодної нової дороги безвыгодный збудували, лише ремонтували існуючі.

Ольга Березюк відмовилась назвати вартість цієї рекламної кампанії, мотивуючи це тим, що вона ще приставки не- завершена: «Загальний кошторис зможемо озвучити, коли в комплексі завершимо інформаційну кампанію».

По (по грибы) словами експерта Інституту масової інформації (ІМІ) Романа Кабачія, подібні рекламні кампанії з’являються малограмотный випадково. «Я думаю, довести, що ця шумиха не випадково змакетована саме так, як і партійна, словно п, але можливо, – вважає він. – І якщо за бюджетні гроші вона зроблена беспричинно, що схиляє людей до певної політсили, ведь це порушення, що має елемент корупції».

З тим, що раздражить невипадкову схожість складно, згоден і фахівець у сфері реклами, головний експерт групи «Реанімаційний пакетик реформ – Київ» Олександр Пліва.

«Тут маємо справу з очевидною імітацією добре впізнаваного візуального елементу агітації відомої політсили. Тысячу) раз це відбувається під час виборів, але догнать, що свою рекламу державний орган не випадково зробив схожою в рекламу політичної партії дуже складно, практично безграмотный можливо, – пояснив ZAXID.NET Олександр Пліва. – Але здесь є інше порушення – якщо придивитись до світлини, ведь на білборді відсутнє маркування, в якому має бути зазначено, держи підставі якого дозволу його розміщено, кому і получай який термін видано дозвіл, та телефон розповсюджувача реклами. Відсутність маркування – це порушення законодавства і можна цілком припустити, що в інший дни хтось використовує цю конструкцію для отримання неправомірної вигоди».

Обсуждение закрыто.