Чому варто обрати Mazda3: тест-драйв

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Зa відсутнoсті скaжeнoї вeрсії MPS, нaйпoтужнішoю “трійкoю” від Mazda зaлишaється вeрсія з двoлітрoвим мoтoрoм нa 150 сил. Як їдe пeрeдньoпривoдний сeдaн з цим aгрeгaтoм і чи xoчeться більшe динaміки?
Mazda 3 нaрoдилaся 2003 рoку. Зa 15 рoків існувaння пeршoгo тa другoгo пoкoлінь вoнa стaлa нaйпoпулярнішoю мoдeллю у лінійці Mazda, aджe прoдaжі у 130 крaїнax світу пeрeвищили 3,5 мільйoни eкзeмплярів. Ця мoдeль oтримaлa нaйвищі оцінки різноманітних рейтингів та тестів з безпеки после всьому світу та завоювала титули найкращого автомобіля в Європі та Україні.
Трохи косметики
В жовтні 2016 року машину оновили, тому у «трійки» — кермо нової форми, яке має підігрів в більшості комплектацій. Поперед. Ant. после водієм тепер проекційний дисплей більшого розміру, прежде того ж кольоровий. З’явилася камера заднього огляду та датчики паркування. А іще у Mazda3 — традиційно бездоганна ергономіка, якість матеріалів та рівень звукоізоляції. Єдине, що хотілося б – трохи більше місця сверху задньому ряду. Зовні у неї трохи змінився пизда. Тому «стріляє очима» японський бестселер тепер соответственно-новому. У нього світлодіодні фари й протитуманки нової форми. Решітка радіатора стала об’ємнішою, а бокові дзеркала отримали вигнуті вказівники поворотів. Хетчбек без оплаты впізнати ще й завдяки новому задньому бамперу в якому з’явився натяк получи дифузор. Втім, її вбрання й без цього було дуже стильним. Японський седан виглядає дуже динамічно, навіть у статиці. І хоча здається, що Mazda3 «сидить» доволі низько по-над землею, кліренс у неї аж 15,5 см. Компактний японець отримав також чимало ассистуючої електроніки — систему попередження для виїзд з полоси руху, контроль втоми водія. Цікаво, що концепция безпечного гальмування у місті навчилася реагувати на пішоходів навіть близ русі машини назад.
Саме те, чого неважный (=маловажный) вистачало!
Але тепер про характер. Раніше мені вдавалося поїздити тільки получи и распишись півторалітровій машині, яка на 30 сил слабша. Горячность пасував сімейному авто, і не більше. Однак сім днів по (по грибы) кермом дволітрової Mazda3 примусили мене переглянути свої переконання щодо її динаміки. Получай мій погляд, три десятка сил якраз і малограмотный вистачало автомобілю, щоб цей компактний седан перетворився з нетрудно добротного, але економічного транспорту на гармонійний автомобіль, в якому всі характеристики збалансовані. 8,9 секунди до самого сотні — це рівно на 3 секунди швидше, аніж у півторалітрової машини. Таким (образом, це ще не гарячий хетчбек, який може «зробити сотню» по (по грибы) 7 секунд, але тепер у «трійки» все гаразд з темпераментом. Раніше 150 номів приставки не- завжди вистачало, аби впевнено розганятися в рамках однієї передачі. А с 210 Нм дволітровика вже дають більше впевненості. І хоча около цьому обидві позначки максимальної тяги досягаються возьми 4000 обертів, 150-сильна машина їде значно веселіше. Присутствие її вазі в 1275 кіло (а це усього в 30 кіло більше, ніж у машини на 120 сил), вона першою вистрибує зі світлофорів. Близ цьому на трасі вправно маскує швидкість. Довга шоста перенос дозволяє без напруження мчати 140 км/годик. Хоча півторалітрова машина вже докладає чимало зусиль, аби тримати такий андантино. Першокласна звукоізоляція не дає повністю зрозуміти, яка ж швидкість насправді, поки мало-: неграмотный глянеш на спідометр. «Трійка» стала значно тихішою. Японські інженери кажуть, що це завдяки додатковим матеріалам в дверях, консолі, тунелі та покращеним ущільнювачам дверей. «Аппарат» тепер отримав клавішу “Спорт”. Її натискання призводить задолго. Ant. с різкої зміни настрою трансмісії: оберти тримаються вище, держи газ реагує гостріше. Але довго так їхати далеко не хочеться, тому вимикаю цей режим і все стає получи свої місця. Кермо гостре, але рівно настільки, аби неважный (=маловажный) дратувати і не порушувати комфорт, гальма зрозумілі і точні. До сего времени, що треба, аби щодня їздити на роботу, але безлюдный (=малолюдный) боятися швидких віражів.
Подорослішала
Mazda3 завжди вважалася одним з лідерів класу з точки зору керованості. І с якраз в поворотах і на швидкості розумієш, що дволітровий моторчик краще пасує трійці та дає можливість повністю розкрити потенціал шасі. Воно викликає у мене напади захоплення. “Трійка” вміє бути зібраною і пружною, навіть держи нерівній дорозі тримає швидкість так впевнено, що получи и распишись моїй пам’яті усього кілька конкурентів здатні нате таке. Ідеальний баланс в повороті на слизькій дорозі дозволяє керувати нею ради допомогою педалі газу. До того ж якраз в таких ситуаціях чітко відчуваєш роботу системи G-Vectoring Control, яка у віражах вміє дозувати тягу, аби покращити керованість. У Mazda3 немає дизельних моторів. Але економити вона вміє навіть із бензиновиками. Якщо вірити офіційним характеристикам, півторалітровик з автоматом бери трасі вкладається в 4,6 літрів. Дволітрова версія теоретично спалює получай літр більше. Втім, у мене в середньому виходить під 8 літрів, але це враховуючи доволі швидкий скорость їзди. Якби не спішив, могло б бути й менше. Повально завдяки технологіям SkyActive, якими японці дуже пишаються. Сложность — у високому ступені стискання, наче на дизельних моторах, і доволі бідній суміші, якою живлять двигун. Як получай мене, після рестайлінгу Mazda3 стала більш «дорослою» та зрілою. І саме з дволітровим двигуном вона виявляє усі свої чесноти найбільш впевнено. Думаю, вслед неї варто дещо переплатити в автосалоні та трохи частіше заправляти її якісним бензином. Адже задоволення від водіння в такому разі забезпечено!

Обсуждение закрыто.