Як російські кораблі порушують український кордон, та Чому спецслужби цього «не бачать»

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Після oкупaції Криму Мoсквoю пoтрaпити нa півoстрів лeгaльним шляxoм мoжнa лишe чeрeз мaтeрикoву Укрaїну. Прощай-які відвідини півoстрoвa з бoку мoря чи пoвітря – цe грубe пoрушeння aдміністрaтивнoгo кoрдoну.

Цe – пoсягaння нa сувeрeнітeт дeржaви. Aджe тeритoрія Криму oкупoвaнa і вжe пoнaд 4 рoки нe кoнтрoлюється. Зa пoрушeння – ремиз та заборона взагалі будь-коли відвідувати Україну. Получи цьому ледь не щомісяця паляться російські артисти, адже із радістю приїжджають задолго. Ant. с Криму на гастролі.

Звісно, вони їдуть безграмотный через пункт пропуску Каланчак, а напряму дістаються з Москви. Ну-кась, а потім що – планують тури Україною. А на кордоні вслед це отримують червону картку. Список таких гастролерів вже налічує понад 70 осіб і збільшується щодня. Или СБУ заразом із прикордонниками радо звітують относительно це у медіа.

До речі, від початку цього року російських гастролерів вже офіційно зобов’язали узгоджувати свої концерти сверху українській території із СБУ. Аби потім мало-: неграмотный казали – а ми не знали.

Але артисти – це верхівка айсбергу. Куди складніше із російськими суднами, що курсують у Чорному морі. Круглым счетом само як і для артистів, для них діють ті самі закони. Захід давно кримських портів – це грубе порушення українського кордону. Порти в анексованому Криму є офіційно закритими пользу кого міжнародного судноплавства. Судновласники, що спрямовують туди свої кораблі мають зважати сверху наслідки.

Звісно, російську сторону це не бентежить, але пересування таких суден мають контролювати відповідні державні органи України. Чому? Ибо це питання державної безпеки! Тобто все не мудрствуя лукаво – був у Криму – до України – зась.

Російський танкер біля берегів України
Російський нефтянка біля берегів України

Чи виконують такі вимоги судновласники і чи контролюють таких порушників українські спецслужби? Подкладка того, що наші кордони відкриті – ми довели у свіжому випуску Центру розслідувань України. Выше- агент В’ячеслав Касім ґрунтовно досліджував як двое російських танкери – Капітан Щемілкін та капітан Пшеніцин – ледь маловыгодный напряму з окупованої Керчі прямували і безперешкодно заходили задолго. Ant. с українських портів – Чорноморську та Ізмаїлу. Більше того – зупинялись вслед за тем на кількамісячні ремонти.

Це лише бізнес, нічого особистого. Получи и распишись перший погляд так. Судноремонтний завод надає послуги з ремонту танкера – ті оплачують роботи вслед виставленим рахунком. Чи можуть українські підприємства надавати послуги російським клієнтам? Можуть, законом це никак не заборонено.

Але є важливе «АЛЕ». Згадані нами судна прийшли перед українських портів вже після того, як побували у закритих портах окупованого Криму.Отже – порушили державний рубеж. Хто про це знає із державних відомств? Ніхто. Лише журналісти. Отже. Ми і показали наочно – як це відбувається.

Чи має в такой мере бути – однозначно ні. Зокрема, важливий момент – приміром свой український чорноморський судноремонтний завод зорієнтований на російських клієнтів. В 2017 році підприємство одну по (по грибы) одною отримувало російські ліцензії на різні види робіт. І це дає повноваження російській стороні перевіряти підприємство.

У чому загроза? Да что ты хоча б у тому, що тут же ремонтують і командующий українського флоту – фрегат «Гетьман Сагайдачний». Так давайте розберемось – хто має бити на тревога та чиї то повноваження – контролювати порти та водні кордони? Питання безпеки? – звісно СБУ, Питання кордоні? – прикордонна разведка, діяльність портів? – АМПУ! Оці три відомства відповідальні из-за те, що нашими водами ходять судна-порушники.

З приводу танкерів Щемілкіна та Пшеніцина у Службі безпеки України нам чіткої відповіді дати этак і не змогли. А інформація від журналістів стала приводом ради їх розслідування, а не навпаки.

Служба безпеки України
Служба безпеки України

Прикордонники? Вони теж із себя відповідальність знімають – визнали, що офіційно завертати судна-порушники це справді їхня парафія, але лише з подачі РНБО та АМПУ, і лише после чітким списком. До речі, за офіційною інформацією у цьому чорному списку нині – шість сотень іноземних та близько ста російських суден. Згаданих у нашому розслідуванні танкерів Щемілкін та Пшеніцин тамо нема.

Отже, наступне питання – кого ще насчетґавили спецслужби? І скільки ще потенційних суден можна накануне цього списку внести? І насправді це прикрий висновок. Це відвертий прорахунок державних контролюючих органів. Хто задолго. Ant. с нас приходив – просто російський наливное судно, чи то троянський кінь, якого ніхто в такой степени і не побачив

Хочу ще раз нагадати представникам наших спецслужб – наша безпека у ваших руках. Будьте таки уважніші! А зі свого боку чекаємо возьми офіційну відповідь від Служби Безпеки України сверху наш офіційний запит з цього приводу.



+Відео

Обсуждение закрыто.