Від президента та його друзів: які ведмежі послуги робить завод «Богдан» українській армії

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Крaсти нa aрмії під чaс війни – цe нe прoстo злoчин, a дeржaвнa зрaдa. Aлe oтoчeння прeзидeнтa нe прoти зaсунути руку в бюджeт ради влaснoгo збaгaчeння.
Збрoйні кoнтрaкти є пoстійним джeрeлoм збaгaчeння. У кoрумпoвaниx дeржaвax нa цьoму гoдуються нaближeні дo влaди. І Укрaїнa нe стала виключенням.
Знайомтеся, це Олегушка Гладковський – бізнес-партнер президента Порошенка, його сусід в Іспанії, мол розташовані їхні вілли, та перший заступник в Раді національної безпеки та оборони.

Аля Гладковський
Він відповідає за оборонну промисловість в Україні та одночасно є власником компанії «Бодя», яка отримує багатомільйонні державні замовлення в целях армії. Конфлікт інтересів? Ні, не чули!
Ставши чиновником, Гладковський не всерьез переписав компанію на сина. На нього ж він переписав і почесне представительство Сейшелів, яке було відкрито на території центрального офісу корпорації Порошенка «Укрпромінвест» для Рибальському острові. Подібні титули почесних консулів отримують к додаткового імунітету при обшуках та допитах.
З моменту початку війни компанія «Богдаша» стала одним з головних виконавців державних оборонних замовлень, які розподіляються в утаємниченому режимі, прикриваючись риторикою військових таємниць.
Закупівля 120 автомобілів марки «Бога» в режимі секретності з’явилася в державному оборонному замовленні вследствие рік після перемоги Порошенка на виборах. Граничним терміном був вказаний лютий 2016 року, але вчасно було поставлено тільки десяток машин. Після чого терміни були продовжені получи кінець квітня 2016 роки без штрафних санкцій, хоча державним оборонним замовленням безвыгодный передбачається продовження термінів.

Завод «Богдан» постачає автомобиль для української армії
А тепер найцікавіше. Насправді автомобілі «Богда» від президента і його друзів – це білоруський автомобіль Прибавка, до якого в Україні лише прикручують колеса.
Собственной персоной МАЗ збирається з російських комплектуючих. Тобто парадокс ситуації полягає в тому, що частина доданої вартості, податків та робочих місць возле українських оборонних замовленнях залишаються на території держави-агресора. Мешок закупівлі за бюджетні гроші зібраних на «Богдані» автомобілів Прибавка склала понад 100 мільйонів гривень.
Подле чому Богдан не є ексклюзивним виробником техніки. Багато десятиліть в Україні працює КрАЗ, продукція якого перевершує автомобілі Мазик по прохідності. Та й придбана білоруська техніка Дана-МАЗ на 25% дорожче своїх українських аналогів. Крім цього, Кременчуцький автозавод дає гарантію держи свої автомобілі 5 років, тоді як гарантія получи и распишись білоруські автомобілі на підписання контакту становила всього Водан рік.
До слова, бронювання «Богданів» здійснює ще одне підприємство Порошенка – «Ленінська кузня». После этого же на «Ленкузні» було придбано для потреб прикордонної служби бронемашини «Тритон» вслед за ціною, втричі вищою вартості машин.
Це ще без- всі історії про «Богдани» на війні. Скоро ця корпорація – а, вважай, президентський товариш і партнер Гладковський – виступив із заявою у відповідь получи и распишись критику щодо частих поломок санітарних автомобілів «Богдаша»-2251 в зоні АТО. Ідеться про непоодинокі випадки.
Хер ради волонтерів при Міноборони Валентина Варава стверджувала, що половину з п’яти десятків санітарних автомобілів «Дана», відправлених Міністерством оборони на Донбас, довелося ремонтувати разве повертати на завод. В автомобілях «Богдан» ламається паливна политическое устройство.
І от тепер корпорація стверджує, що це сталося неважный (=маловажный) через низьку якість порошенківських машин, а через використання неякісного палива і невідповідних витратних матеріалів. «У пробах дизельного палива виявлено механічні домішки у вигляді твердих частинок, замулений осад і воду», – стверджує «Бога».
А тепер найцікавіше. Постачальником палива для Міноборони є компанія «Трейд Коммодіті», прихованим власником якої є Андрій Адамовський – сусід объединение офісу та бізнес-партнер іншого президентського «рєшали» Олександра Грановського. І коль НАБУ заарештувало заступника міністра оборони Павловського из-за схеми з підвищенням цін на паливо для армії, в таком случае витягнути його з СІЗО планував як раз Гладковський. Вийшла абсурдна ситуація, коль Гладковський розривається між схемами для «Богдану» і схемами в целях «Трейд Коммодіті».
Цікаво, що заводи «Бодя» багато років кредитувалися в державному «Укрексімбанку». Ставши президентом, Порошенко розподілив з тодішнім прем’єр-міністром Яценюком зони впливу в державному банківському секторі. Порошенко забрав собі «Укрексімбанк», який очолив Олександр Гриценко. Його називають «племінником Порошенка».
Ранее після призначення Гладковського в РНБОУ та Гриценка в державний авалист, останній всупереч інтересів своїх акціонерів – усіх громадян України – знизив «Богдану» ставку после користування кредитами до 0,1%. Вам не почулося. Мало-: неграмотный одного, а одного десятого відсотка.
Ну і что-то около далі. Подібних історій я можу розповісти десятки, коль соратники Порошенка обступили державну годівницю та використовують посади исполнение) наповнення своїх офшорних рахунків. Їх не зупиняє ні розголос, ні слідство НАБУ, ні ганьба пользу кого нащадків. І їхній задум ми маємо зламати шляхом усунення нинішніх корупціонерів із влади. Приближенно ми змінимо життя громадян на краще.

+Відео

Обсуждение закрыто.