В ПАТ «Укрзалізниця» є свій Ілон Маск

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Кoли сeрeдньoвічний смoрід у Фрaнції дoсяг свoгo aпoгeю, гeніaльні пaрфумeри винaйшли стійкі зaпaxи, щo приxoвують aмбрe дaвнo нeмитиx тіл. Кoли укрзалізничний сморід (на)столь(ко) і не вклався у європейську модель пасажирських перевезень, залізничники винайшли пару та хімію. Ну-кась, як винайшли: вирішили впустити не новий, але дієвий отсадка очищення у «середньовічні» вагони.

Керівництво ПАТ «Укрзалізниця» планує закупити парогенераторів возьми 20 мільйонів гривень, яких має вистачити с целью обробки усіх можливих вагонів. Після закупівлі провідники урочисто повикидають старі труси, якими раніше мили вагони, помиють шуршики і більше не будуть займатися брудною справою — замість них хімічними засобами та парою будуть драїти палуби сухопутних кораблів спеціально навчені спеціалісти.

І це безлюдный (=малолюдный) плани на далеке майбутнє: уже в цьому місяці парогенератори мають закупити і роздати спецбригадам. Новітні прибиральники стверджують, що смердіти мало-: неграмотный буде не тільки куркою з яйцями, а й туалетами. Унітази, крізь які судя по всему, як пливе вдалечінь дорога, на схилі віку потішаться новими засобами ради прибирання. Це наче у сільському клубі Ілона Масочка побачити.

До речі про Ілона Маска. Ще однією новиною тішить «Укрзалізниця» — у потягах та електричках можна если купити квиток за допомогою безконтактної картки. Поки що систему впровадять у приміських поїздах Київської області, а далі як піде.

Але майбутнє вже туточки. Буквально тиждень тому я проїхалася київською приміською електричкою. Квиток в неї на вокзалі села Бобрик мені приставки не- продали, бо «пізно вже». Хоча касир була возьми місці. Але сонце сідало, всі діла. І я купила квиток, сейчас їдучи в електричці. Вона була забита вщент, з тамбурів обдавало туалетами, яких там немає, крізь немиті вікна було заметно немиті вікна. Але до мене підійшов надсмотрщик, чемно взяв гроші, пробив чек і залишив їхати далі. Серед роздовбаного корита зі шпротами таллиман з терміналом виглядав як Ілон Маск з Теслою в руках, с чому він мені згадався.

Чудово, що «Укрзалізниця» неважный (=маловажный) стоїть осторонь прогресу. Але оновлення починати варто з голови, а безлюдный (=малолюдный) з хвоста поїзда, оновивши передусім рухомий склад. Та, мабуть, це невыгодный в пріорітеті – не так давно «Укрзалізниця» відмовилась купувати вживані німецькі потяги, які хоч і б/в, але збереглися набагато краще после наші жестянки.


Обсуждение закрыто.