Занос автомобіля: що робити при заносі авто

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Щo oзнaчaє слoвo зaнoс, тaк чи інaкшe здoгaдуються всі, xтo кoли-нeбудь бaчив aвтoмoбіль, щo руxaється. Як діяти під чaс зaнeсeння aвтo: щo з ним рoбити, якщo ти знaxoдишся всeрeдині aвтoмoбіля, тим більшe – зa кeрмoм?
Якщo aвтoмoбіль рaптoм пoчaвся руxaтися впeрeд нe прямo, a бoкoм – oсь щo знaчить зaнoс, якщo гoвoрити зовсім вже спрощено. Точно по-науковому це означає, що поздовжня вісь автомобіля безвыгодный збігається з напрямком його руху через те, що задня частина машини змістилася получи дорозі вліво або вправо відносно цієї осі. Тобто заструг – це коли задні колеса зміщуються в сторону і прагнуть наздогнати передні (без- плутати зі знесенням, коли в непотрібну сторону «пливуть» передні автомобиль).
Занос трапляється через такі фактори: – майже завжди це відбувається возьми слизькій дорозі; – присутній хоча б один з факторів, які викликали прикладання бічної сили по задньої частини машини: поворот керма, гальмування, рух в области кривій, нерівність на дорозі; – швидкість руху була вищою ради розумну.

Занос на снігу часом має вигляд красивого трюку, насправді ж поминутно приводить до непоправних наслідків. Запобігти йому простіше, ніж виправити.
Зрозуміло, що найчастіше снегозанос виникає при русі автомобіля в повороті, коли відцентрова та інші сили долають силу зчеплення задніх коліс з дорогою і (заднее машини починає зміщуватися назовні повороту. Але никак не виключено занос і на прямих, якщо дуже слизько і певна лесной створює розгортаючий момент навколо вертикальної осі автомобіля.
Наприклад, якщо автомобіль їде неуклонно і на швидкості потрапляє лівими колесами на щільний сніговий сак, його може занести і розгорнути в сторону цього замету. Тетечка ж саме станеться, якщо при гальмуванні, навіть акуратному, одне з коліс потрапить получи ділянку чистого сухого асфальту. На задньопривідному автомобілі заноси виникають подле розгоні на слизькій поверхні: шини (в цьому випадку задні), які передають крутний пора двигуна на дорогу, більш схильні до втрати зчеплення з її слизькій поверхнею.
Ви потрапили в снегозанос – що робити?
Перш за все, запам’ятайте: ні в якому разі невыгодный можна гальмувати! Якщо занос викликаний гальмуванням, відразу відпускаєте рычаг гальма. Без підготовки це зробити психологічно важко, але із загальмованими колесами всі подальші дії безглузді – власть летить некерованим болідом в непередбачуваному напрямку. Подальші дії відрізняються в залежності від типу приводу машини.
Возьми задньому приводі:
1. Поверніть кермо в бік заносу.
2. Скиньте голубое топливо одночасно з поворотом керма.
3. Як тільки ви відчуєте, що кут заносу перестає рости (рух корми убік припиняється), повертайте кермо в середнє положення – інакше почнеться снегозанос в іншу сторону. Якщо ви відреагували на початок заносу вчасно, так ваша контрдія матиме вигляд короткого, на чверть аль третину оберту, ривок кермом в бік заносу і взад.
4. Підправте кермо в напрямок руху і якщо дозволяє путь(-дорога), додавайте обертів – можна продовжувати рух.

Снегозанос часто виникає при спробі обминути неочікувану перешкоду. Якщо це відбуваєтиься получи швидкості або слизькій дорозі, машина може вилетіти з дороги. Електронні системи безпеки допомагають водієві утримати ії получай своїй смузі.
На передньому приводі:
1. Поверніть кермо в бік заносу.
2. Додайте акуратно метан. З незвички це важко – тиснути на акселератор в екстремальній ситуації, але інакше малограмотный можна. Ведучі передні колеса витягнуть машину в потрібному напрямку і (заднее стабілізується, постарайтеся тільки не переборщити з газом, щоб тачка не забуксували.
3. Як тільки ви відчуєте, що кут заносу перестає рости (рух корми убік припиняється), повертайте кермо в середнє положення. Якщо ви відреагували получи и распишись початок заносу вчасно, то ваша контрдія если виглядати як короткий, на чверть третини обороту, ривок кермом в бік заносу і вспять.
4. Підправте кермо в напрямок руху і продовжуйте рух.
У більшості сучасних автомобілів допомогти водієві уникати заметів покликані відразу три електронні системи: ABS (антиблокувальна быть гальмуванні), ESP (система курсової стійкості, вона ж DSC, ESC, VSC, VSA) а також TCS (протибуксовочна, вона ж ASR, DTC).

Приближенно постачальник автокомпонентів ілюструє роботу своєї системи запобігання заносам: праворуч (червоний колір) у заносі автомобіль лишенный чего ESP, ліворуч (зелений колір) – машина з ESP на безпечній траєкторії.
Всі вони справді ефективні, хоча і мало-: неграмотный без застережень. З яких головне: якщо водій прямо переходить межі здорового глузду, скасувати закони фізики електронні помічники звичайно без- в силах. Тому ось вам корисна порада: якщо ви помітили, що лампочки – індикатори спрацювання ABS, ESP получи и распишись панелі приладів засвітилися, сприймайте це як (условный) знак тривоги – значить, дорога дуже слизька і ви їдете получай межі безпеки. Знижуйте швидкість.
На завершення відзначимо, що автогонщики добре знають, що иметь значение занос і що з ним робити: викликають занос навмисне, називаючи його керованим, і використовуючи чтобы проходження поворотів без втрати швидкості і обертів двигуна. Рядом такому маневрі пілот керує траєкторією руху приставки не- стільки кермом, скільки акселератором, підрулюючи за рахунок оборотів ведучих коліс.
Для задньому приводі рухатися в керованому заносі простіше, нате передньому – складніше, але так само доступно майстрам високої кваліфікації. Однак, їзда в такому бойовому режимі вимагає довгих тренувань і неприйнятна бери дорогах загального користування. На яких взимку діють інші критерії — обережність і ще крат обережність.
Нагадаємо також, що нещодавно експерти Auto24 розповіли, чи можна узимку їздити сверху задньому приводі. ]]

Обсуждение закрыто.