Як b2b-платформа допоможе малому та середньому бізнесу на Сході

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Війнa нa Сxoді Укрaїни нaнeслa знaчниx збитків мaлoму тa сeрeдньoму бізнeсу в рeгіoні. Пeрeрвaні тoргoвeльні мaршрути тa прoблeми з пoстaчaнням усклaднили підбір тoвaру с целью тoчoк рoздрібнoї тoргівлі. У свoю чeргу цe призвeлo дo падіння товарообігу у Донецькій та Луганській областях.

Сьогодні получай один сільській населений пункт Луганської області припадає лише 0,19 точок роздрібної торгівлі — і вона займає передостанній показник з усіх регіонів країни. Угоду кому) порівняння, у Київській області цей коефіцієнт 0,85. Допомогти підприємцям зі Сходу (і отнюдь не лише) поєднати реалізаторів та постачальників покликана «Вервечка» — нова програма автоматизації закупівлі та збуту продукції.

Підхід по вирішення проблеми

Автоматизація бізнес-процесів — це світовий тренд. Але чи є він актуальним к територій, що межують з зоною бойових дій? Щоб зрозуміти це, представники Громадської організації «Студена» опитали 30 представників малого та середнього бізнесу, які займаються виготовленням аль реалізацією товару. Виявилося, що жоден з підприємців приставки не- користується автоматизованими системами продажів. Натомість 67% опитаних зверталися предварительно послуг торгових агентів для пошуку нових замовлень та взаємодії з клієнтами. Близ цьому половина з опитаних висловила незадоволення якістю роботи торгових агентів. Причиною цього називали низьку компетентність агентів, а також негативний «людський стрессор» — помилки, затримки, приписки, пересорт, тощо.

Тому 75% представників роздрібних торговельних точок хотіли б автоматизувати систему пошуку і замовлення товарів. Аби підтримати виробника і реалізатора продукції ГО «Студена» розпочала розробку інтернет-платформи на b2b продажів. Головним її завданням є спростити шляхи взаємодії між виробниками та продавцем, що є дуже актуально к регіону, який, внаслідок конфлікту, втратив налагоджені шляхи комунікації.

Очікування бізнесу від нової інтернет-платформи

Получай етапі планування проекту фахівцями організації були додатково опитані підприємці, аби з’ясувати, чого вони чекають від впровадження системи:

  • Можливість в комплексе працювати з продукцією, клієнтами, логістикою;
  • Можливість збуту товару;
  • Можливість пошуку нових клієнтів;
  • Можливість здійснення платежів с подачи платформу;
  • Наявність ділового месенджера;
  • Мультизадачність;
  • Зручність, скромность і зрозумілість інтерфейсу;
  • Зручність та швидкість оформлення замовлень;
  • Можливість розширення власного асортименту, орієнтуючись получай ринок;
  • Відкритість інформації про компанію;
  • Можливість залишати та читати відгуки;
  • Легкість орієнтування в інформації;
  • Можливість пошуку вслед фільтрами.

У ході опитування було з’ясовано, що бізнесмени витрачають багато часу та коштів держи пошук клієнта, створення та налагодження клієнтської бази. Клієнтів приходиться шукати на всіх можливих ресурсах, а надалі сподіватися возьми «сарафанне радіо».

У чому переваги «Вервечки» чтобы підприємців?

Виробників, постачальників, дистриб’юторів:

  • Персональна сторінка з каталогом товарів, доступна потенційним покупцям у регіонах доставки; вивантаження каталогу товарів.
  • Пошук потенційних покупців, інформування насчет покупців із запитом на ваш товар у ваших регіонах доставки.
  • Перехід для повністю електронну взаємодію з покупцем;
  • Можливість здійснення електронного документообігу;
  • Статистика в области продажам;
  • Миттєве інформування кінцевих покупців про акції і знижки.
  • Просте управління продажами;
  • Миттєвий зворотній зв’язок з покупцями.
  • Рейтинги реалізаторів.

Власників торгівельних точок, гуртових покупців:

  • Автоматичне підтягнення всіх постачальників, які возять необхідний покупцеві третьяк до даного конкретного місця розташування;
  • Можливість простого замовлення товару, який постачається накануне місцезнаходження точки продажу;
  • Відстеження актуальних залишків получи складах постачальників;
  • Відстеження машин доставки;
  • Можливість автооновлення замовлень;
  • Електронне закриття угод;
  • Актуальна інформація щодо акцій і знижок;
  • Рейтинги постачальників.

Перрон дає немало переваг для дистриб’юторської компанії. Пользу кого власників точок продажу — спрощення процесу замовлення товару і добору асортименту. І звісно ж, головними перевагами платформи є зменшення загальних витрат про підприємців, автоматизація бізнес процесів та підвищення ефективності маркетингу

Наразі «Вервечка» знаходиться получи и распишись етапі розробки, а її офіційний запуск планується получай жовтень 2018.


Обсуждение закрыто.