Війнa нa Сxoді Укрaїни нaнeслa знaчниx збитків мaлoму тa сeрeдньoму бізнeсу в рeгіoні. Пeрeрвaні тoргoвeльні мaршрути тa прoблeми з пoстaчaнням усклaднили підбір тoвaру с целью тoчoк рoздрібнoї тoргівлі. У свoю чeргу цe призвeлo дo падіння товарообігу у Донецькій та Луганській областях.
Сьогодні получай один сільській населений пункт Луганської області припадає лише 0,19 точок роздрібної торгівлі — і вона займає передостанній показник з усіх регіонів країни. Угоду кому) порівняння, у Київській області цей коефіцієнт 0,85. Допомогти підприємцям зі Сходу (і отнюдь не лише) поєднати реалізаторів та постачальників покликана «Вервечка» — нова програма автоматизації закупівлі та збуту продукції.
Підхід по вирішення проблеми
Автоматизація бізнес-процесів — це світовий тренд. Але чи є він актуальним к територій, що межують з зоною бойових дій? Щоб зрозуміти це, представники Громадської організації «Студена» опитали 30 представників малого та середнього бізнесу, які займаються виготовленням аль реалізацією товару. Виявилося, що жоден з підприємців приставки не- користується автоматизованими системами продажів. Натомість 67% опитаних зверталися предварительно послуг торгових агентів для пошуку нових замовлень та взаємодії з клієнтами. Близ цьому половина з опитаних висловила незадоволення якістю роботи торгових агентів. Причиною цього називали низьку компетентність агентів, а також негативний «людський стрессор» — помилки, затримки, приписки, пересорт, тощо.
Тому 75% представників роздрібних торговельних точок хотіли б автоматизувати систему пошуку і замовлення товарів. Аби підтримати виробника і реалізатора продукції ГО «Студена» розпочала розробку інтернет-платформи на b2b продажів. Головним її завданням є спростити шляхи взаємодії між виробниками та продавцем, що є дуже актуально к регіону, який, внаслідок конфлікту, втратив налагоджені шляхи комунікації.
Очікування бізнесу від нової інтернет-платформи
Получай етапі планування проекту фахівцями організації були додатково опитані підприємці, аби з’ясувати, чого вони чекають від впровадження системи:
- Можливість в комплексе працювати з продукцією, клієнтами, логістикою;
- Можливість збуту товару;
- Можливість пошуку нових клієнтів;
- Можливість здійснення платежів с подачи платформу;
- Наявність ділового месенджера;
- Мультизадачність;
- Зручність, скромность і зрозумілість інтерфейсу;
- Зручність та швидкість оформлення замовлень;
- Можливість розширення власного асортименту, орієнтуючись получай ринок;
- Відкритість інформації про компанію;
- Можливість залишати та читати відгуки;
- Легкість орієнтування в інформації;
- Можливість пошуку вслед фільтрами.
У ході опитування було з’ясовано, що бізнесмени витрачають багато часу та коштів держи пошук клієнта, створення та налагодження клієнтської бази. Клієнтів приходиться шукати на всіх можливих ресурсах, а надалі сподіватися возьми «сарафанне радіо».
У чому переваги «Вервечки» чтобы підприємців?
Виробників, постачальників, дистриб’юторів:
- Персональна сторінка з каталогом товарів, доступна потенційним покупцям у регіонах доставки; вивантаження каталогу товарів.
- Пошук потенційних покупців, інформування насчет покупців із запитом на ваш товар у ваших регіонах доставки.
- Перехід для повністю електронну взаємодію з покупцем;
- Можливість здійснення електронного документообігу;
- Статистика в области продажам;
- Миттєве інформування кінцевих покупців про акції і знижки.
- Просте управління продажами;
- Миттєвий зворотній зв’язок з покупцями.
- Рейтинги реалізаторів.
Власників торгівельних точок, гуртових покупців:
- Автоматичне підтягнення всіх постачальників, які возять необхідний покупцеві третьяк до даного конкретного місця розташування;
- Можливість простого замовлення товару, який постачається накануне місцезнаходження точки продажу;
- Відстеження актуальних залишків получи складах постачальників;
- Відстеження машин доставки;
- Можливість автооновлення замовлень;
- Електронне закриття угод;
- Актуальна інформація щодо акцій і знижок;
- Рейтинги постачальників.
Перрон дає немало переваг для дистриб’юторської компанії. Пользу кого власників точок продажу — спрощення процесу замовлення товару і добору асортименту. І звісно ж, головними перевагами платформи є зменшення загальних витрат про підприємців, автоматизація бізнес процесів та підвищення ефективності маркетингу
Наразі «Вервечка» знаходиться получи и распишись етапі розробки, а її офіційний запуск планується получай жовтень 2018.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Статьи