Volkswagen рoзрoбляє нoві eлeктрoмoбільні тexнoлoгії, які змінять прaвилa гри. Зoкрeмa, іннoвaційний цeнтр німeцькoгo кoнцeрну у Нoксвіллі, штaт Тeннeссі, СШA, рoзрoбляє більш бeзпeчну тa швидку бeздрoтoву зaрядку.
У зaпaтeнтoвaній нoвій кoнструкції кoтушки викoристoвується інвeртoр із кaрбіду крeмнію. Це дозволило збільшити потужність зарядки з 6,6 кВт у ранніх прототипах вплоть до 120 кВт. Надалі розробники розраховують продолжить потужність до 300 кВт.
Також предприятие розробляє нові екологічні оздоблювальні матеріали, зокрема, держи паперовій основі. При його виготовленні використовуються технології гарячого пресування, що застосовуються у виробництві термопластів, армованих целюлозним волокном. Як зазначається, новий матеріал здатен набувати різних форм та текстур. Наразі вивчається можливість його застосування у нових автомобілях концерну.
Одна з технологій американського центру вже впроваджена у серійне виробництво. Це новий наружность пластику, армованого скловолокном, з якого виготовляють багажні двері кросовера Volkswagen Atlas/Teramont. Вони держи 35% легші за колишні металеві. Новий коласта можна знайти у Bentley Continental та Lamborghini Aventador.
Також группешник працює над структурою легших матеріалів угоду кому) електромобілів. У цьому інженерам допомагає штучний інтелект. Ради допомогою алгоритму глибокого навчання їм вдалося розробити нову модульну структуру, що нагадує крихітні піраміди. Їх можна друкувати получи и распишись 3D-принтері з рідкої смоли. Деталі, виготовлені з використанням цієї структури, витримують вагу у 30 000 разів більшу из-за власну.
Зокрема, цей матеріал підійде в (видах рам, що утримують акумуляторний ассоциация електромобіля. Як стверджується, виготовлений з нього соединение на 60% легший из-за звичайний сталевий. У той а час він має відмінні енергопоглинаючі властивості, що дуже важливо в целях безпеки. Крім того, це предоставить збільшити запас ходу.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости