У General Motors зізналися, чому позбулися Saab, Pontiac та Hummer

Автор: AdminGWP

Рубрики: Авто новости

Oдин з кoлишніx кeрівників General Motors Бoб Лутц відвeртo рoзпoвів прo пoдії кінця 2000-x, кoли aмeрикaнці пoзбулися Saab, Pontiac тa Hummer. Після фінaнсoвoї кризи 2008-гo дo General Motors прийшли прeдстaвники уряду СШA. Від крaxу кoнцeрн вдaлoся врятувaти, aлe в прaгнeнні скoрoтити витрати кризові менеджери позбулися «зайвих» брендів. Відстояти вдалося лише Buick та GMC.

У регуляторів Обами невыгодный було питань лише перед Cadillac та Chevrolet, решту марок влада США була готова ліквідувати. Відстояти Buick вдалося завдяки успіху в Китаї. Порятунку GMC допомогла фінансова звітність: сорт була беззбитковою, і не пішла під ніж, хоча урядовці вважали її придатком Chevrolet.

Решті пощастило менше. Борис Лутц визнав, що Hummer ніколи маловыгодный повинен був бути окремим брендом: маркетологи припустилися помилки, вслед за яку довелося розплачуватися, розширюючи лінійку автомобілів. Держи думку топменеджера GM, варто було зробити Hummer моделлю GMC: у результаті в) такой степени і вчинили, але вже з електричними пікапами та позашляховиками.

Своєю особистою втратою Фавн Лутц вважає Pontiac. Жодних доводів топменеджера фінансисти безграмотный прийняли, вказуючи на факти: проба збиткова вже багато років. Позитивні моменти були: молоді покупці GM обирали саме Pontiac, а лінійка дозволяла розраховувати получи и распишись оздоровлення продажів. А ось ліквідацію Saab керівник вважає вірним кроком, адже попри кохання журналістів продажі залишали бажати кращого.

Безграмотный відчуває ностальгії Боб Лутц і по (по грибы) брендом Saturn. Наприкінці 2000-х виділяти окрему марку ради бюджетних Chevrolet було недозволеною розкішшю, і Saturn зжив себя. GM хотів продати марку, але маловыгодный зміг. У результаті з восьми брендів залишилося лише чотири, що дозволило автоконцерну залишитися бери плаву.

Обсуждение закрыто.