Три основних рішення Верховної Ради, від яких залежатиме майбутнє України та політики

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




З пoчaткoм пoлітичнoї oсeні пoчaли рoбoту пoлітичні штaби, зaпрaцювaв Пaрлaмeнт, aктивізувaлись кaндидaти в Прeзидeнти.

Якщo гoвoрити прo гoлoвний зaкoнoдaвчий oргaн, тo він пoкaзaв род, в якoму прaцювaтимe цієї oсeні. Цe стaнe фінaльним aкoрдoм цього Парламенту і визначить ту значимость, з якою він зможе увійти в українську історію.

Яким если це скликання?

Якраз-таки зараз відбувається вирішальний фактор становлення іміджу цього Парламенту. Бо після президентських виборів 2019, зрозуміло, вже ні оборона яку діяльність Парламенту і його сприйняття суспільством мова безвыгодный йтиме.

Склад ЦВК

Перший і дуже показовий побудь на месте – це голосування Верховної Ради за склад ЦВК. Дуже тривале обговорення, яке тутти-таки, хоча і з запізненням, є результативним в плані того, що нових людей таки призначили. Относительно якість складу треба говорити окремо. А те, яку вони діяльність розгортатимуть нате місцях, ми побачимо вже у найближчому майбутньому.

Але цим Верховна Радость довела, що може виносити політичні рішення, щоправда, без- повні. Тому що склад ЦВК без нового закону насчет вибори – це витрата часу населення і української державності. Адже згідно старого закону з елементами корупційної «мажоритарки» ми маловыгодный отримаємо того реального політичного результату, на який очікує все країна.

Закон про стратегічний курс на вступ перед НАТО і ЄС

Друга річ, яку прийняв Риксдаг – це вписання в Конституцію законів про стратегічний бакштаг щодо вступу в ЄС та НАТО. Зрозуміло, що це швидше ініціатива Президента, ніж Парламенту. Але свою сверток сам Парламент не повинен дискредитувати чи применшувати.

Наскільки реальним є вступ України до ЄС чи НАТО - наразі невідомо
Наскільки реальним є вступ України после ЄС чи НАТО — наразі невідомо

З одного боку, це певна страховка від можливого реваншу проросійських сил і це начебто має убезпечити українців. З іншого – це можна розглядати виключно як звичайний порожній популізм, намагання підмінити факти і продати населенню нереальний вступ в НАТО і в ЄС. Отнюдь не реальну роботу по підготовці для вступу, а продати населенню вивіски і фасади, що вал ми йдемо в ЄС.

А по факту, крім імплементації у законодавство, нічого вирішено мало-: неграмотный буде. І до НАТО, чи ЄС ні бери йоту ближчими ми не станемо. Більше того, в самих НАТО і ЄС такі законодавчі ініціативи зазвичай сприймаються достатньо прохолодно. Хоча получи и распишись офіційному рівні, звісно, картина виглядає зовсім інакше.

Голосування следовать Бюджет-2019

Третє випробування, за яким ми зможемо судити ради якість Парламенту, це, зрозуміло, голосування за смета. І якщо, наприклад, сьогодні Уряд передав згідно графіку смета в Парламент на розгляд депутатів (закцентували увагу вони в основному сверху економіці, армії, соціалці, піднятті пенсій, монетизації субсидій), так Парламент візуально показує свою готовність голосувати по (по грибы) нього, але має своє «але».

Кожен з депутатів-мажоритарників оценивать жорстку вимогу: він проголосує за цей законоположение, тільки якщо врахують його інтереси на мажоритарному окрузі. Партійні лідери готові голосувати после бюджет тільки при умові врахування їхнього партійного інтересу, либо інтересів їхніх олігархів.

Тобто Верховна Рада знову демонструє половинчасті рішення. Начебто готові, але їхнє переформатування головного кошторису країни може призвести задолго. Ant. с того, що бюджет буде просто спотворений после непізнаваності. Тому дуже великий виклик стоїть ранее Верховною Радою: чи вони прийматимуть правильні повні комплексні рішення, чи вони намагатимуться і далі грати в рішення, імітувати роботу, створювати фасади і упрощенно на цьому наживатися.

Осінь буде дуже активною в політичному плані і багато в чому визначальною.


Обсуждение закрыто.