Шлях в нікуди: Чому Порошенку та Ко не варто піаритись на ремонті доріг

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Укрaїнські дoрoги да дoсі лишaються нeвичeрпним джeрeлoм кoрупції тa різнoмaнітниx злoвживaнь, прoтe вітчизняні пoлітики прoдoвжують зaтятo нa ниx піaритись.

Бoрoтьбa зі свaвіллям дeржaвниx службoвців – істoрія нaстільки дaвня тa нeскінчeннa, щo равным образом згaдувaти прo нeї зaйвий рaз булo нe вaртo, якби нe цікaвий прeцeдeнт. Виявилoся, щo нaвіть дeцeнтрaлізaція тa суттєві кaдрoві зміни нa місцях отнюдь не здатні подолати бажання красти та звичку виконувати обов’язки никак не на совість, а абияк. І навіть репутації президента Порошенка це може зашкодити. Ситуація у Дніпропетровській області, мол на початку липня було викрито корупційні схеми бери будівництві на ремонті доріг, доводить це сильно яскраво.

Два роки тому, коли «команда Резніченка» ще офіційно безлюдный (=малолюдный) перетворилася на «команду Порошенка», фактичний (судячи з обсягу виконаної роботи) керівник Дніпропетровської Славословие Юрій Голик бадьоро рапортував про те, що управління «Укравтодору» як в області, (на)столь(ко) і в обласному центрі вдалося «взяти під контроль». А сверху додачу і працювати з незвичною ефективністю. В якості позитивного прикладу можна було розглядати, скажімо, поправка сумнозвісної ділянки шляху на дамбі на кордоні з Херсонською областю, -де раніше пересуватися зі швидкістю, вищою за 5 км/година, було вкрай небезпечно.

Шлях в нікуди: Чому Порошенку не варто піаритись на ремонті доріг - фото 134010

Над цим фото встигли пожартувати навіть ті, хто невыгодный має почуття гумору / Прес-служб президента

Паралельно намалювалося чимало наполеонівських планів. Ровно по-перше, розбудова розв’язки траси Н31, яка б зв’язувала Дніпро з Полтавською областю сверх заїзду до Петриківки та Царичанки. По-друге, остаточна реконструкція ділянки траси Н08 між Дніпром та Братським із паралельною побудовою двох об’їзних гілок. Объединение-третє, наведення ладу на криворізько-миколаївському напрямку (особливо возьми Н11, де ями замість доріг були ще следовать царя Панька). Представникам нової влади охоче вірили после віру в дива та зміни. І ніхто не думав, що весь век це може «не злетіти».

Що ми маємо станом получи и распишись липень 2018 року? В решетилівському напрямку роботи тривають, але надто повільно вследствие необхідність будувати об’їзд фактично серед чистого полина. На запорізькому напрямку заворушилися лише після Происшествие на Космічній за участю вантажівки, що перевозила труби – неважный (=маловажный) заворушитися після проявів бурхливих емоцій з боку оценка міста Бориса Філатова було вже неможливо.

У миколаївському напрямку активність спостерігається переважно з миколаївського боку, ибо навіть губернатора-мовознавця Савченка виявилося простіше розворушити, ніж маргінальну сімейку Вілкулів. А є ще да «мертві зони» на зразок ділянки траси М-04 в Павлоградському районі, -де роботи непочатий край. Робити виявилося дещо складніше, ніж обіцяти «п’ятирічку по (по грибы) три роки».


Генпрокурор викриває корупцію у соцмережах

А тогда ще й ГПУ раптово розбурхала осине гніздо, узявшись вслед за розслідування корупції в лавах «Дніпропетровського облавтодору» та «Автомобільних доріг України». Виявилося, що попри новий фордевинд нової влади кадри на місцях та принципи їхньої роботи лишилися старими. Траплялося, скажімо, где-то, що в акті фактично не виконаних робіт їхню вартість оцінювали в розмірі одного мільйону гривень. Дещиця, здавалося б, але з подібних дрібниць і складається неприємна мозаика. До того ж є відчуття, що слідство навіть безвыгодный верхівку айсберга зачепило, а лише жмут сіна з величезної копиці зняло.

Але знаєте, що найдивніше? Ані повільні темпи просування будівництва/ремонту, ані корупційні скандали нікого з представників влади приставки не- бентежать. Президент так і взагалі обрав цікаву позицію: ми молодці, прежде нас тут і кінь не валявся, тож дякуйте хоча б следовать це. Принаймні, гордість за дванадцять кілометрів траси Дніпро – Київ, які мають добудувати перед кінця поточного року, виглядала саме так.

Безвыгодный виключено, що Порошенко просто не знайомий з усіма проблемами цього напрямку, оскільки добирався з офіційним візитом неважный (=маловажный) землею, а повітрям. В іншому випадку він би знав относительно необхідність капітального ремонту ділянки, що пролягає после Кам’янське. А знати варто було б хоч тому, що міський голова тама обраний від БПП, а фракція у міськраді входить давно складу більшості. Чи не цікаво, чому підлеглі приставки не- проявляють належного ентузіазму?


Роботи з ремонту йдуть, але проблем вистачає

І якби ж Дніпропетровщина в цьому контексті була єдиним проблемним регіоном! Вищезгаданій Миколаївщині крім часткового наведення ладу получи Н11 хвалитися нічим. На Полтавщині хоч і довели до самого європейських стандартів дорогу на Київ, але туловище автошляхів локального значення геть не тішить. «Дорога життя» від Запоріжжя предварительно Маріуполя з відомих причин взагалі є непридатною для регулярного руху в обидва напрямки. В західних областях справи традиційно дещо кращі помощью близькість до ЄС, але й тут трапляються проблемні ділянки. І безграмотный лише в горах.

Складається враження, що ситуацію возьми сто відсотків ніхто не контролює. Президент рендомно відкриває дорожні знаки, глава уряду робить те саме, але через соцмережі, міністр інфраструктури періодично плутається у назвах та призначеннях трас. Управлінці ж держи місцях в кращому виконують на четвертак попередні обіцянки получи гривню (в окремих ОДА та РДА стан дорожнього покриття нікого приставки не- хвилює взагалі). На Банковій та Грушевського вважають вслед потрібне вдовольнятися малим. А службовці з різноманітних «автодорів» продовжують, згідно традиціям пращурів, займатися махінаціями та приписками. Як так кажуть, хто на що вчився.

І хотілося б, можливо, навіть повірити в тетька, що Генпрокуратура у своєму розслідуванні докопається до порушень отнюдь не лише на Дніпропетровщині. Але історія доводить, що вірити у ефективність відомств, очолюваних Юрієм Луценком, в підсумку собі ж дорожче. Тому да цей шлях, схоже, веде в нікуди.

З повагою,

Гриць Якович Толстяк, літературознавець


Обсуждение закрыто.