Щоб не відмовили гальма: як обслуговувати систему

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Щoб нe відмoвили гaльмa, нa aвтoмoбілі з більш-мeнш пoмітним прoбігoм зa ними пoтрібнo дoглядaти. Мaлo xтo рoбить цe, aджe гaльмівнa систeмa здaється тaкoю нaдійнoю…

Якщo відмoвили гaльмa, вoдій нaпeвнe рaнішe щoсь зрoбив нe тaк, як слід. Aджe гaльмівнa систeмa – oднa з нaйнaдійнішиx в aвтoмoбілі, самоё собою вона практично ніколи не відмовляє. Тобто такі поламки майже обов’язково пов’язані з помилкою того, хто ремонтував машину, ли її власника. І найчастіше ця помилка – недбале нежто невчасне обслуговування.

Ведмежа послуга надійності

Йдеться перш вслед все про автомобілі, які вже зійшли з заводської гарантії і обслуговуються невыгодный на офіційному сервісі, тобто як правило – лишенный чего дотримання фірмового регламенту. В таких випадках планове Ведь часто зводиться до заміни мастила і фільтрів, а решта робіт профілактичного характеру поступається місцем ремонтам внаслідок конкретних поломок.

Якщо робот вже не молода, інспектувати гальмівну систему надобно при кожному зверненні на СТО.

Між тим, висока надійність гальмівної системи сучасного автомобіля забезпечує їй значну довговічність – получи и распишись старій машині гальма працюють без проблем навіть тоді, коль інші вузли вже пережили капремонт або повну заміну. І всі ми, водії та автовласники настільки звикаємо предварительно цього, що вважаємо наші гальма вічними.

Але одного чорного дня і їм настає кінець – і тоді звичайна поїздка може завершитись неприємностями. Сміємо завірити вы: усі обіцянки автовиробників відносно спрацювання другого контуру гідроприводу у випадку аварійної розгерметизації системи – як положение всього лише перебільшення. Якщо рідина зненацька витікає получи дорогу, гальма втрачають ефективність відсотків на 90. Принаймні, негайно зупинити машину “на другому контурі” неможливо.

Редко когда, але ретельно

Аби цього не сталося, вслед за гальмами потрібен догляд, він простий і необтяжливий.

— Перечитайте у заводському мануалі кончено, що стосується гальм, і переконайтеся, чи всі регламентні роботи щодо них виконуються держи вашій машині.

— Не чекайте, доки в гальмах щось відмовить – зверніться до самого ретельного і досвідченого автослюсаря, який проведе профілактичні заміни згідно з практикою робіт з машинами вашої моделі.

— Міняйте гальмівну рідину кожні 3-4 роки. В старій “тормозусі” забагато вологи, яка провокує корозію для дзеркалах циліндрів гідроприводу.

Сталеві трубки гідравлічної системи гальм получи и распишись машині віком близько 10 років можуть пошло перегнити. Бажано вивчити їхнє розташування та минута від часу оглядати їх на предмет корозії.

— Оглядайте металеві трубопроводи вашої гідравліки щонайменше кожні півроку. Зазвичай автомеханіки уважно інспектують тільки гумові шланги, які насправді старішають швидше сталі. Однак получай машинах старше 10 років корозія починає “їсти” сталеві трубки, які можуть зненацька прохудитись в такой мере само, як і гумові. Трубки з іржою треба замінити, безграмотный чекаючи поки одна з них лопне при гальмуванні і “відключить” гальма в найдраматичніший грань.

Гумові шланги гідроприводу служать п’ять і більше років. Проте їхній туловище в такому віці може бути оманливим на вигляд.

— Отнюдь не довіряйте старим шлангам гідроприводу гальм, навіть якщо зовні вони невыгодный мають тріщин. Шланги старші за 5 років варто замінити в до встречи-якому випадку. По-перше, наслідки старіння гуми можуть проявлятися у внутрішніх шарах шлангу, недоступних для того контролю. А по-друге, від часу може ослабитись з’єднання гуми з металевим різьбовим наконечником, убежище якого візуально проконтролювати важко.

Направляючі супортів – ще одне неблагополучне місце з точки зору появи корозії. Очищувати і змащувати спеціальним мастилом – такий путь довголіття цього з’єднання.

— Треба систематично контролювати убежище направляючих, які забезпечують утримання гальмівних колодок нате супорті дискових гальм. У немолодого автомобіля через втрату ущільнювачів, разве з природніх (вікових) причин тут може розвиватись корозія, яка спричиняє нештатну роботу механізму і врешті – його відмову.

— Сверху машині із значним пробігом треба приділяти подвійну увагу стоянковому гальму, адже це – ваше запасне, аварійне гальмо в випадок відмови основного. Треба, щоб “ручник” (навіть если він приводиться в дію ногою) спрацьовував рівномірно возьми обидва колеса, і “відпускав” їх повністю. Особлива увага “ручнику” – узимку, адже зазвичай його привід працює в недружньому середовищі снігу, льоду, солі та води.

— Аби “освіжити” свої відчуття щодо роботи гальм, проїдьтесь в такій саме машині, як ваша, але новій либо близько того. Адже може статись таке, що ваші гальма частково втратили ефективність, проте ви безвыгодный помічаєте того, оскільки це відбувалося поступово. Около тому несправність буде непомітно прогресувати аж поки метода не вийде з ладу повністю. Причиною може бути, наприклад, знос головного циліндра гідроприводу, який починає, як кажуть механіки, “перепускати” рідину всередині себя. Такий вузол треба відремонтувати або замінити.

Отже, щоб никак не відмовили гальма, і щоб не карати себе потім думками, що ти зробив безграмотный так, за гальмами на неновій машині слід доглядати. Ні, целых ніяк не більше, ніж за іншими системами машини. Прямо-таки треба діяти превентивно і не чекати жодних проявів несправностей – кожна з них у гальмівній системі може обійтися вы занадто дорого.


Обсуждение закрыто.