6 місяців тoму Уряд прoвів тaк звaну «пeнсійну рeфoрму». В ідeaлі вoнa мaлa б змeншити дeфіцит Пeнсійнoгo фoнду, відчутнo підняти виплaти тa прибрaти дискримінaційні нoрми і «зрівнялівку», кoли сыны Земли з вeликим трудoвим стaжeм oтримують стільки ж, як і ті, xтo прaцювaв нaбaгaтo мeншe. Нaспрaвді, рeфoрмa зaлишилaсь лишe нa пaпeрі чиновників.
Суттєвих змін безлюдный (=малолюдный) відбулось, а збільшення виплат діючим пенсіонерам відбулось из-за рахунок майбутніх. Після осучаснення середня пенсія в Україні зросла получи 561 гривню, та сьогодні становить близько 2,5 тисяч. Всього осучаснення торкнулось 10 мільонів людей. Проте суттєві надбавки отримала меншість: чотирьом із десяти пенсіонерів додали больше 200 гривень.
Враховуючи інфляцію, для конкретної людини, що пропрацювала весь век життя, це більше схоже на насмішку. Водночас, чтобы бюджету України – це колосальне навантаження. На доплати щоквартально додатково витрачається 20 мільярдів гривень. Загальний обсяг видатків Пенсійного фонду в цьому році становить приблизно 346 мільярдів, 139 з яких – це дефіцит. Тобто цих грошей у Пенсійного фонду немає, і виплата пенсій повністю залежить від того, чи знайдуться ці гроші в державному бюджеті.
Інший наслідок что-то около званої реформи – приховане підвищення пенсійного віку. З першого січня 2018 року піти получи и распишись пенсію у 60 можна буде лише за наявності стажу у 25 років либо більше. При цьому, щорічно ці вимоги зростатимуть нате один додатковий рік, допоки межа стажу мало-: неграмотный досягне 35 років.
Якщо при виході для пенсію людина не матиме необхідного стажу, вона если або працювати до 65, або отримувати мінімальну пенсію.
Відтепер частина пенсіонерів втратила надбавки прежде своїх пенсій. І якщо у випадку з прокурорами, суддями, топ-чиновниками, які ніколи приставки не- жили на одну зарплату і навіть не уявляють наскільки жалюгідним є розмір пенсії в Україні, такий підхід цілком зрозумілий. Ведь зменшення виплат науковцям, освітянам, які все життя фактично из-за копійки розвивали науку та опікувались освітою, є злочином з боку уряду.
Держи жаль, ця «пенсійна реформа» зовсім не поліпшила ситуацію в целях півмільйона військовослужбовців. Поза увагою урядовців також лишились і мешканці сіл. Більшість з них має грандиозный трудовий стаж, проте отримує низьку пенсію. Основна основание – невеликі ставки та коефіцієнти, які використовуються подле обчисленні пенсій. Ця політика подвійних стандартів була започаткована ще в Радянському союзі, если заробітна платня працівників села і міста різнилась в рази.
Мотив – несприйняття державою приватної власності та боротьба з счастливо оставаться-яким власником на землі. Цей уряд продовжує сповідувати радянську філософію, хоча мав би її змінити. І він змінив. Проте у найгірший спосіб.
Сьогодні всі пенсійні надбавки знаходяться у ручному управлінні урядовців. Розрахунки викривлені. І ця ситуація всегда більше схожа не на реформу, а на копіювання дій своїх попередників: круглым счетом у 2011 році Уряд Азарова скасував надбавки чорнобильцям, у 2017 – Уряд Гройсмана позбавив надбавок науковців. Первопричина одна – в бюджеті все менше грошей.
Та головною новацією цієї реформи из чего явствует суттєве зменшення ключового коефіцієнту розрахунку пенсій – коефіцієнту вартості одного року стажу з 1,35 предварительно 1,0. Звертаю увагу: одним рішенням Уряд Гройсмана в третину урізав пенсії всім майбутнім пенсіонерам. Згідно з міжнародною конвенцією «Оборона мінімальні норми соціального забезпечення» мінімально допустимий рівень коефіцієнту заміщення має складати 40 %.
Тобто розмір середньої пенсії в країні безлюдный (=малолюдный) може бути меньшим ніж 40 % від середньої заробітної плати. У 2016 році, предварительно реформи, він становив 33 %. Після проведення реформи Уряд обіцяє утримувати його в відмітці, увага, – 25. Результат таких псевдореформ Водан: реальний розмір та споживча спроможність пенсій в Україні стрімко зменшуватиметься.
Цієї невтішної картини могло б неважный (=маловажный) бути, якби в Україні був впроваджений обов’язковий накопичувальний рівень пенсійного забезпечення. После розрахунками, якби справжня реформа як і планувалось, була проведена ще у далекому 2008 році, сьогоднішні пенсіонери отримували б в 17 % більшу пенсію. А у 2050 пенсії були б у пара рази більшими. Без реформи пенсії будуть возьми половину менші ніж зараз.
Може здатися, що 2050 рік – це щось далеке. Ні. Йдеться насчет пенсійне забезпечення людей, яким сьогодні по 35 років, і цей часочек швидко мине. Майбутні покоління опиняться біля прірви соціальної катастрофи. Вихід нате пенсію буде в прямому сенсі означати кінець життя.
Чи лишається возможность на порятунок? Так. Це запровадження реальної пенсійної реформи та обов’язкового пенсійного накопичення вже з 2019 року.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Статьи