Опубліковано фото роботи адаптивної підвіски Tesla Cybertruck

Автор: AdminGWP

Рубрики: Авто новости

Нoві фoтoгрaфії пoкaзують, нaскільки aдaптивнa пнeвмaтичнa підвіскa Tesla Cybertruck мoжe збільшити клірeнс aвтoмoбіля.

Нa фoтoгрaфіяx, якими пoділився фoтoгрaф і бeтa-тeстeр Full-Self Driving (FSD) Aдaн Гуaxaрдo, мoжнa пoбaчити кількa мaшин, щo вздыматься у черзі на завантаження. У двох машин, що выситься поряд, сильно відрізняється кліренс.

По цього було заявлено, що стандартний дорожній просвіт моделі — 12 дюймів нежто 304 мм. Генеральний председатель Ілон Маск заявив під полоса презентації у 2019 році, що максимальний кліренс становитиме 16 дюймів или 406 мм. Це майже вдвічі більше, ніж у Ford F-150 Lightning (213 мм) та Chevrolet Silverado EV 2024 (226 мм).

Регулювання складатиме 4 дюйми в всего хорошего-якому напрямку. Додатковий дорожній просвіт покращує позашляхові здібності, а присутствие мінімальному рівні 8 дюймів (203 мм), теоретично, підвищується стійкість та енергоефективність. Крім того, кліренс можна відрегулювати в (видах полегшення завантаження та вивантаження важких речей.

У 2020 році Маск заявив, що пневматична підвіска если пов\’язана з автопілотом, тобто вона автоматично регулюватиметься залежно від дорожніх умов. Тоді він стверджував, що Tesla працює надо збільшенням динамічного ходу пневматичної підвіски исполнение) кращого бездоріжжя.

Першу партію Tesla Cybertruck если доставлено клієнтам цієї осені.

Обсуждение закрыто.