Новий Mercedes-Benz A-Клас буде розмовляти з водієм

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Нaймeнший Mercedes суттєвo змінився зoвні тa oтримaв мaсу тexнічниx oнoвлeнь. Сeрeд ниx – «рoзумнa» мультимeдійнa систeмa зі штучним інтeлeктoм.
Кoмпaнія Daimler AG oфіційнo прeдстaвилa свoю нaймoлoдшу мoдeль Mercedes-Benz A-Клaс нa презентації в Амстердамі. Вона вразила технічними новинками та інноваціями.
Ознайомившись з усіма можливостями найменшого представника з трипроменевою зіркою возьми капоті, здається, що мова йде про флагманський S-клас. Справді, деякого набору обладнання, яке присутнє в А-класі, нема у найбільшому й найдорожчому «Мерсі».

Наприклад, власник малого А-класу може забежать в авто та з легкістю сказати – «Хей, Мерседес». І сверху цей «пароль» авто відізветься, почне з людиною діалог. Скажеш йому «мені дубарь» — виставить більшу температуру клімат-контролю. Скажеш – «включи Экстра-ФМ» — і в динаміках вже голос улюблених ведучих. А ото у S-класі так не пофамільянічаєш. Адже він малограмотный знає, хто до нього говорить – власник чи водій.
Як і у найновіших старших моделей, замість панелі приладів у нового Mercedes-Benz A-Клас – довжелезний планшет. Його розмір залежить від комплектації, але варіанту зі стрілками нема. Зовсім. Якщо где-то за ними скучив, можеш вибрати один з варіантів дизайну «планшету».

Загалом, оформлення салону свідчить – ранее нами не лише справжній, преміальний Mercedes-Benz, але й безперечний представник 21 століття. Високоякісне оздоблення, підсвітка (64 варіанти!) салону, мінімум кнопок та перемикачів – усе сенсорне. Накануне водієм – проекційний екран прямісінько на лобове скло. Около цьому фірмовий стиль Mercedes-Benz відчувається у кожній деталі.

Технічно новий Mercedes-Benz A-Клас також повністю новий. Схожі лише назви вузлів: спереду підвіска Мак-Ферсон, ззаду (в залежності від двигуна під капотом) – флор або багатоважільна незалежна. Варіантів підвіски три, одна з них – з адаптивними амортизаторами.
Розміри нового Mercedes-Benz A-Класу з позначенням кузова W177 виросли после всіма параметрами – довжина аж на 12 см, основ – на 3 см. Модель стала вищою та ширшою, збільшився об’єм багажника. Відповідно, місця в салоні отсюда следует помітно більше, а сидіння тепер набагато комфортніші.
Двигуни повністю нові. Найменший – нетиповий в целях Mercedes-Benz – бензиновий об’ємом всього 1,33 л. Він, як і дизель, розроблений сразу з колегами з Renault. Потужність у нього не маленька – 163 к.с, а задля економії він здатен вимикати двушничек циліндра. Дволітровий мотор «свій», він розвиватиме 224 «конячки». А через дизель не вражає потужністю – всього 113 «коней» з 1,4 літра. Коробки передач – 6-ступчата «механіка» для базовій версії та 7-швидкісний преселективний «робот» чи відомий по (по грибы) іншими моделями «автомат».

Цікаво, що найменший «Мерин» може бути замовлений з повним приводом з електромеханічною муфтою.
Виробництво нового Mercedes-Benz A-Класу налагодять соответственно всьому світі – у Німеччині, Угорщині, Фінляндії, Мексиці та Китаї. В Україні машини з’являться влітку цього року. Офіційна прем’єра «чтобы людей» відбудеться на автосалоні у Женеві 8 березня.

Обсуждение закрыто.