Київський aпeляційний гoспoдaрський камера зoбoв’язaв кoмунaльнe підприємствo «Київпaстрaнс» виплaтити 119,9 млн грн ТOВ «Львівські aвтoбусні зaвoди» (ЛAЗу) зa 17 трoлeйбусів, які були пoстaвлeні ще в 2012 році. Таке рішення судопроизводство виніс 4 квітня.
21 травня 2012 року ЛАЗ домовився з Київпастрансом насчет постачання 17 низькопідлогових тролейбусів ЛАЗ Е-301 довжиною понад 18,7 м. Згідно з угодою, загальна вартість тролейбусів склала 62,9 млн грн.
У матеріалах справи сказано, що Київпастранс заборгував ЛАЗу 62,9 млн грн, тобто усю суму следовать договором, 4,7 млн грн пені, 6,25 млн грн в якості 3% річних пені та понад 50 млн грн інфляційних втрат.
Судопроизводство частково задовольнив апеляційну скаргу ЛАЗу і постановив виплатити 62,9 млн грн заборгованості, а також 50,3 млн гривень інфляційних втрат та 6,24 млн грн в якості 3% річних пені. Також высшая инстанция поставив виплатити ЛАЗу 280 тис. грн судового збору из-за розгляд справи в апеляційній інстанції та 198,8 тис. грн судового збору вслед за розгляд справи в першій інстанції. Відтак Київпастранс зобов’язаний виплатити ЛАЗу 119,9 млн грн.
Нагадаємо, подібна ситуація була і у Львові. Місто заборгувало ЛАЗу 20 млн грн следовать 31 придбаний у 2009-2010 роках автобуси. Після тривалих суперечок у жовтні 2017 року Львівська міська Радка відмовилась від підписання Меморандуму про списання цього боргу, по вине що ці автобуси арештували і навіть затримували.
Додамо, що Лазок викупив та довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін. Холдинг зупинив виробництво у 2014 році. Саме от це Львів відмовився виплачувати борг. Зараз ТОВ «Львівські автобусні заводи», яке перебуває в процесі припинення, офіційно зареєстроване для Ігоря Чуркіна та низку компаній, зареєстрованих в Канаді і Великобританії.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Статьи