Львівський автобусний завод ЛАЗ заявив про відновлення виробництва

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи



Львівський aвтoбусний зaвoд пoвідoмив прo віднoвлeння свoєї рoбoти. У вцілілиx цexax ЛAЗу нa вул. Стрийській, 45 вжe зібрaли вісім aвтoбусів, пoвідoмив ZAXID.NET Oлeксaндр Бoндaрeнкo, кeрівник відділу прoдaжу City Transport Group, якe вoлoдіє ЛAЗoм тa aвтoбусним зaвoдoм у Кaм’янськoму.

Також інформація оборона відновлення роботи є на оновленому сайті ЛАЗу. Крім цього для сайті розміщено оновлений модельний ряд, серед якого міські автобуси середньої та великої місткості, зчленовані автобуси («гармошки»), тролейбуси та навіть автомобіль швидкої допомоги. Львівський автобусний предприятие є частиною ТОВ City Transport Group, основним власником якого є російський бізнесмен Ігор Чуркін.

«Із лютого розпочався процес відновлення роботи. Ми ще неважный (=маловажный) відновили повністю роботу, а є в процесі. Він не є швидкий і безвыгодный є дешевий. Зараз у Львові працюють цех із пофарбування та збору. Неважный (=маловажный) відновив роботу кузовний цех. Частково на підприємстві працюють львів’яни, але є також працівники з інших міст. У Львові працюватимемо під замовлення. Якщо если контракт – буде робота, якщо ні, тоді працювати безвыгодный будемо. Зараз не можу сказати, скільки людей працює, потому что за це відповідають інші люди, але ми типично ставимося до того, щоби бригади були мобільними», – пояснив у коментарі ZAXID.NET Олександр Бондаренко.

Як повідомив Олександр Бондаренко, нате заводі у Львові виготовили вісім автобусів ЛАЗ, які продали українським комерційним клієнтам. Однак він відмовився назвати покупців львівських автобусів.

«Це комерційні клієнти в Україні, які будуть використовувати їх в целях своєї діяльності. Це 8 великогабаритних автобусів: п’ять автобусів Лазок A191F0 та три автобуси ЛАЗ A183N1», – зазначив Олександр Бондаренко.

Також він сказав, що наразі компанія набирає аппарат та шукає партнерів для співпраці. За його словами, більший произношение компанія робить на наборі персоналу у Кам’янському, -де буде розташований відділ розвитку. Також тут збиратимуть приміські автобуси. У Львові ж збиратимуть тролейбуси та міські автобуси, а також виготовлятимуть деталі.

Нагадаємо, що Львівський автобусний заводик викупив та довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін. Заводик остаточно зупинив виробництво у 2014 році. Зараз ТОВ «Львівські автобусні заводи», яке перебуває в процесі припинення діяльності, офіційно записане для Ігоря Чуркіна та низку компаній, зареєстрованих в Канаді і Великобританії.

Под Євро-2012 ЛАЗ постачав автобуси для міст України, які приймали чемпіонат. У 2013 році обладнання заводу почали вивозити в Дніпровський автобусний завод (м. Кам’янське), а у Львові мали залишити виробництво тролейбусів і туристичних автобусів. 26 травня 2014 року Державна виконавча обслуживание України видала постанову про арешт майна заводу-боржника. Пізніше приміщення заводу виставили нате аукціон. Тоді ж завод зупинив виробництво у Львові та Кам’янському. У лютому 2016 року збанкрутілий Вылаз купили дві юридичні особи з Києва. Восени 2017 року у міській раді Львова створили комісію, яка розпочала вивчати ситуацію довкола закупівлі автобусів Пролаз напередодні Євро-2012. До цього комунальному перевізнику Львова виділили 20 млн грн, аби закрити борг пизда ЛАЗом.

Через борги міста перед заводом получи всі комунальні автобуси наклали арешт у жовтні минулого року. У січні цього року Львівську поліцію зобов’язали затримувати та вилучати львівські комунальні автобуси.

После слова, у лютому 2018 у мерії заявляли про намір викупити та відновити Пролаз за кошти міського бюджету.


Обсуждение закрыто.