Формула-1 сезон 2018 року: роздивляємось усі боліди

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Сьoгoдні, 26 лютoгo відбулись дві oстaнні прeзeнтaції aвтoмoбілів для того нoвoгo сeзoну Кoрoлівськиx пeрeгoнів. 10 кoмaнд, 20 гoнщиків і 20 нeймoвірнo пoтужниx бoлідів, щo прoмчaть світoм у 21 Грaн-прі Фoрмули-1 2018 рoку. Зaвoдьтe вaші двигуни, пaнoвe!
Мaємo мoжливість пoбaчити усі бoліди Фoрмули-1 сeзoну 2018 рoку. Пoбaчити їx у дії змoжeмo вжe зoвсім скoрo – 25 бeрeзня. Тaкoж у цій стaтті ви знaйдeтe кaлeндaр сeзoну 2018, пoвний списoк кoмaнд тa пілoтів Фoрмули-1.
Сeзoн 2018 у пeрeгoнax Фoрмулa-1 відзнaчився двoмa нoвoввeдeннями, кoтрі пoрoдили чимaлo супeрeчoк. Oднe з ниx стoсується бeзпoсeрeдньo aвтoмoбілів. Іншe – неважный (=маловажный) настільки важливе, але без нього Формула если трішечки менш видовищною.
Перше – так званий HALO (з англ. – почет, німб, вінець), що покликаний вберегти голову пілота у разі перевертання боліда. Конструктори скаржились получай складнощі з встановленням гало, пілоти – на погіршення оглядовості, шанувальники – в негарний вигляд. Так чи інакше, але питання безпеки гостро стоїть у одному з найнебезпечніших видів спорту. Шалена потужність болідів Формули-1, помножена возьми екстремальну швидкість, вимагають певних мір, аби звести ризики поперед мінімуму. Противники гало ставлять у приклад інші гоночні серії, мол використовується, наприклад, коротке армоване вітрове скло. Однак більшість гонщиків усе ж спокійно ставляться поперед гало; Кіммі Райкконен, наприклад, сказав, що отнюдь не відчуває аніяких проблем з новою конструкцією кокпіта, адже перед неї скоро усі звикнуть, а безпека – важливіша вслед естетику.
Ще однією новиною цього року стала відмова від участі привабливих дівчат grid girls у показовому виїзді болідів бери стартову решітку. “Grid girls були однією з головних складових Формули-1 протягом десятиліть, однак тепер ми вважаємо, що вони мало-: неграмотный відповідають цінностям змагань, а також йдуть нарізно з сучасними соціальними нормами“, – прокоментував рішення насчет відмову від grid girls комерційний директор Формули-1 Шон Братчес. Замість довгоногих красунь проводжати пілотів накануне старту будуть милі малюки.
Що ж, дівчат можна роздивлятись і деінде, а ото автомобілі, що мчать трасою зі швидкістю близькою вплоть до 400 кілометрів на годину – видовище значно рідкісніше, що заслуговує куди більшої уваги. Протягом двох тижнів лютого дев’ять команд Формули-1, после черзі презентували свої нові боліди для сезону 2018 року. У понеділок 26 лютого, останнім дебютував автомобіль Toro Rosso, сиречь тепер можна провести повний огляд гаражів команд.
Усі боліди Формули-1 – уніфіковані, мають однакові характеристики та специфікації. Згідно регламенту, у Формулі-1 використовуються чотиритактні V-подібні шестициліндрові двигуни з турбонаддувом з кутом розвалу циліндрів 90°. Обсяг двигуна малограмотный повинен перевищувати 1,6 літра. Усі боліди використовують 8-ступеневу трансмісію з приводом задніх колес. Мотори мають примусове обмеження крутного моменту получай 15000 об/хв. Крім того, встановлено обмеження для споживання палива – не більше 100 кілограмів следовать гонку і не більше 100 кілограмів на годину.
В усіх болідах використовується учение рекуперації енергії ERS (Energy Recovery Systems). Вона має дві складові – системи рекуперації кінетичної і теплової енергії. Енергія, що запасається подле гальмуванні, може бути повторно використана мотор-генератором. Друга порядок акумулює енергію вихлопних газів, які використовуються в турбіні из-за допомогою теплових генераторів. Протягом 33 секунд для колі система ERS дозволяє вивільнити додаткову сумарну потужність у 163 к.с.

Haas F1 Team (презентація 14 лютого)
Манекенщик: Haas VF-18;
Конструктор: Haas-Ferrari;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Спеціалісти конструкторського конторка Dallara, що працювали над створенням боліду, подле конструюванні сконцентрували увагу на зменшенні маси автомобіля.

Williams Martini Racing (презентація 15 лютого)
Образчик: Williams FW41;
Конструктор: Williams–Mercedes;
Двигун: М08 – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Тестування та доводку боліду оформлять Роберт Кубіца. Колишній гонщик вперше приймає звезда у Формулі-1, хоч і у такий спосіб, з 2011 року, коль прославлений пілот ледь не втратив руку у аварії. А місце легендарного пілота Філіпе Маса у команді займе росіянин Сергій Сіроткін.

Aston Martin Red Bull Racing (презентація 19 лютого)
Покрой: RB14 ;
Конструктор: Red Bull Racing;
Двигун: Renault R.E. 18 Tag Hauer – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Распоряжение презентувала болід у чорно-синьому камуфляжному окрасі, однак згодом показала традиційну «ліврею» пользу кого змагань, схожу на минулорічну.

Alfa Romeo Sauber F1 Team (презентація 20 лютого)
Пример: Sauber C37;
Конструктор: Sauber;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Новий болід Sauber пользу кого 2018 року мав отримати двигун Honda, але ближче вплоть до початку сезону команда повідомила про укладення контракту з Ferrari та використання її дочірньої марки Alfa-Romeo.

Renault Sport Formula One Team (презентація 20 лютого)
Конверсив: Renault R.S.18;
Конструктор: Renault Sport Formula One Team;
Двигун: Renault R.E.18 – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Renault R.S.18 є третім шасі команди Rеnault Sport Formula One Team з моменту повернення у чемпіонат Формули-1 в 2016 році. Серед важливих удосконалень – поліпшена підвіска і аеродинаміка, що дозволяє збільшити притискну силу.

Scuderia Ferrari (презентація 22 лютого)
Макет: Ferrari SF71H;
Конструктор: Scuderia Ferrari ;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Макет SF71H має подовжену колісну базу, порівняно з SF70H, а також допрацьовану систему охолодження. Це вже 64 муляж формульного боліда в історії команди.

Mercedes-AMG Petronas Motorsport (презентація 22 лютого)
Прототип: Mercedes-AMG F1 W09 EQ Power+;
Конструктор: Mercedes;
Двигун: Mercedes-AMG F1 M09 EQ Power+ – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Возле розробці нової машини конструктори намагались зберегти найкращі риси минулорічної, водночас позбутись її примхливої вдачі, минуя котру команда зазнала чимало переживань.

McLaren F1 Team (презентація 23 лютого)
Конверсив: McLaren MCL33;
Конструктор: McLaren;
Двигун: Renault R.E.18 – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Болід McLaren MCL33 – перший, що використовує двигун Renault. Раньше цього протягом трьох років на автомобілях МакЛарен були встановлені мотори Honda. Автомобіль отримав помаранчевий колір кузова нате знак шани до першого боліду McLaren M5A 1967 року, побудованого Брюсом МакЛареном.

Red Bull Toro Rosso Honda (презентація 26 лютого)
Прообраз: Toro Rosso STR13;
Конструктор: Scuderia Toro Rosso;
Двигун: Honda RA618H– 740 к.с.;
ERS: Honda, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Toro Rosso STR13 використовує двигун Honda, оскільки погодилась завершити условие з попереднім постачальником – Renault, через те, що французький виробник вирішив підписати угоду получи поставку моторів для McLaren.

Sahara Force India F1 Team (презентація 26 лютого)
Имитация: VJM11;
Конструктор: Force India-Mercedes;
Двигун: Mercedes M09 EQ Power+ – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Ще у минулому році майна збиралась змінити назву, оскільки слово «Індія», следовать словами керівництва, «обмежує маркетингові можливості». Очікувалось, що це нове ім’я оголосять під полоса презентації моделі 2018 року, однак цього никак не трапилось. Але ще до першого Гран-прі зміна назви усе ж може відбутись.

Ходячая монета-1: Календар сезону 2018

25 березня – Гран-Прі Австралії
24 червня – Гран-Прі Франції
16 вересня – Гран-Прі Сінгапуру

8 квітня – Гран-Прі Китаю
1 липня – Гран-Прі Австрії
30 вересня – Гран-Прі Росії

15 квітня – Гран-Прі Бахрейну
8 липня – Гран-Прі Великобританії
7 жовтня – Гран-Прі Японії

29 квітня – Гран-Прі Азербайджану
22 липня – Гран-Прі Німеччини
21 жовтня – Гран-Прі США

13 травня – Гран-Прі Іспанії
29 липня – Гран-Прі Угорщини
28 жовтня – Гран-Прі Мексики

27 травня – Гран-Прі Княжество игорных домов
26 серпня – Гран-Прі Бельгії
11 листопада – Гран-Прі Бразилії

10 червня – Гран-Прі Канади
2 вересня – Гран-Прі Італії
25 листопада – Гран-Прі Абу Дабі

Избитая формула 1: список команд сезону 2018

Номер боліда
Пілот
Бригада

8
Роман Грожан
Haas

20
Кевін Магнуссен
Haas

14
Фернандо Смелый
McLaren

2
Стоффела Вандорн
McLaren

44
Льюїс Хемілтон
Mercedes

77
Валттері Боттас
Mercedes

3
Даніель Ріккардо
Red Bull

33
Макс Ферстаппен
Red Bull

27
Ніколас Хюлькенберг
Renault

55
Карлос Сайнс
Renault

11
Серхіо Перес
Force India

31
Естебан Вікон
Force India

9
Маркус Ерікссон
Sauber

16
Шарль Леклер
Sauber

5
Себастіан Феттель
Scuderia Ferrari

7
Кімі Райкконен
Scuderia Ferrari

10
П’єр Гаслі
Toro Rosso

28
Брендон Хартлі
Toro Rosso

18
Ленс Стролла
Williams

35
Сергій Сіроткін
Williams

Обсуждение закрыто.