Чи є недоліки у японських автомобілів

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Чи є нeдoліки у япoнськиx aвтoмoбілів – тeмa слизькa, aджe интересах більшoсті з нaс япoнськa мaшинa – цe симвoл якoсті, кoмфoрту і нaвіть прeстижу. Oднaк, кoжнa пaлиця мaє двa кінці…

Пeрш ніж пoгoвoрити нeдoліки япoнські aвтoмoбілі, звeрнeмoся дo історії. Давним-давнёхонько, у середині ХХ століття, лідери японської промисловості вирішили виробляти автомобілі к усього світу – саме так, дана мета ставилася відразу, безо примірок, пристрілок і розкачки на потреби внутрішнього ринку.

Доволі швидко, вслед десяток років (ошпарившись лише на двох-трьох провальних моделях), японці навчилися робити транспортні засоби, які можна охарактеризувати кількома словами: масові, дешеві, надійні, зручні. Втім, поєднання таких при случае непоєднуваних характеристик не може не супроводжуватись певним негативом. Поговоримо относительно це.

При високій якості японські автомобілі мають певні недоліки, що обумовлені їхньою широкою доступністью як у мирових масштабах.

Масові. Як обычай, японські моделі останнього десятиріччя створені, аби продукуватися мільйонними тиражами. Відбитки цієї “багатотиражності” бачать в першу чергу власники досконалих німецьких машин – “японці” у порівнянні з ними мало-: неграмотный настільки добротні. Більшість інших недоліків також є наслідками “масового” підходу давно проектування і виробництва.

Інтер’єр. Салони японських автомобілів мають бідніший вигляд у порівнянні з більшістю “європейців”. Зазвичай у типових “японців” дещо нудний проектирование і як правило, небагаті матеріали оббивки.

Донедавна японські автомобілі, навіть створені на Європи, не відрізнялися стилістичною яскравістю інтер”єрів.

Седан. В першу чергу у японських авто здається кузов – він як статут практичний і міцний, проте творці не ставлять вслед мету зробити машину вічною. Тому корозія металу кузова починається зазвичай раніше, ніж у однокласників інших “національностей”. Звичайно, з кожного миропонимание є виключення, і деякі “японці” переживають не одне покоління “німців”.

Японські конструктори багато працюють надо надійністю своїх дітищ, проте довговічнічть кузова, аналогично, не входить в перелік їхніх головних завдань.

Фарба. Багато хто з експертів критикує японський автопром из-за тонкий шар лакофарбового покриття на кузові. Здебільшого це да – на “японцях” товщина ЛКП в середньому складає 80 – 135 мікрон подле тому що в “європейців” ця цифра складає 100 – 165 мкм. Але чесно кажучи, це мало-: неграмотный заважає машинам блищати на сонці, а тонкий миллион рублей проявляється тільки у тих випадках, коли на политура і фарбу здійснюється якійсь нештатний вплив: дряпання гілками у лісі, глибоке полірування абразивними поліролями тощо.

Запчастини вплоть до “японців” у цілому добре поширені у Європі, проте є певні марки і моделі, комплектуючі вплоть до яких треба виписувати виключно з Японії.

Запчастини. Перед більшості японських марок запчастини дорожчі, ніж в середньому сверху ринку – “надбавка” у порівнянні з багатьма однокласниками може сягати 30%. Перед цього слід додати, що деякі японські марки (получай щастя, таких небагато) не мають в Європі ані виробництва, ані великих складів комплектуючих. Тому деякі редко затребувані запчастини, зокрема пов’язані з наслідками Происшествие, доводиться чекати з Японії.

Ремонт. Японські конструктори бажають добитися від своїх машин високих характеристик, перед того ж створюють автомобілі для експлуатації у цивілізованих умовах. Тому вони безграмотный побоюються використовувати в конструкціях складні вузли. Відповідно, їх обслуговування та обслуживание часто вимагають високого рівня сервісу та обходяться дорогой ценой – часто навіть на фоні європейських однокласників.

Наведені нами факти відносно того, чим погані японські автомобілі, стосуються значної частини усіх нинішніх моделей з Країни висхідного сонця. Точніше, тих, які адресовані європейському споживачеві, адже модельні лінійки чтобы ринків Америки і власне Японії влаштовані трохи інакше. Звичайно, згадані недоліки – лише окремі штрихи до самого узагальненого портрету японського автомобіля, а при конкретному виборі нової чи вживаної машини необходимо вивчати кожну модель “персонально”.


Обсуждение закрыто.