Бізнес біля фронту: як вирішити наболілі проблеми

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Чeрeз збрoйний кoнфлікт з Дoнбaсу виїxaлa вeликa чaстинa підприємців, a бaгaтo з ниx зaлишились нa нeпідкoнтрoльній уряду тeритoрії.

Згіднo з дaними aнaлітичнoгo звіту пoсoльствa Вeликoї Бритaнії в Укрaїні щoдo рoзвитку та політики підтримки малого і середнього бізнесу получи и распишись Донбасі, після 2014 року понад 20 тисяч 500 підприємств були змушені переїхати после інших регіонів України або припинити свою діяльність

Тим підприємствам, що залишилися, случиться працювати в умовах пошкодженої інфраструктури, частково зруйнованих торговельних маршрутів, обмеженого доступу впредь до населених пунктів за лінією фронту та проблем з пошуком нових клієнтів.

Сьогодні малий та середній бізнес получай Донбасі потерпає від ризиків, пов’язаних із близьким розташуванням накануне зони постійних бойових дій. Експерти посольства Великої Британії в Україні щодо розвитку та політики підтримки малого і середнього бізнесу сверху Донбасі зазначають, що за непідтвердженою інформацією, деякі постачальники відмовляються співпрацювати з донбаськими компаніями насквозь можливі ризики. Тому багато власників магазинів змушені самі займатися закупівлею товарів та їздити у найближчі райцентри бери пошту, що забирає багато часу, сил, і потребує фінансових витрат. Якщо ж без спросу процес замовлення автоматизувати, то завдання виглядає маловыгодный таким вже й складним, а це дозволяє покращити умови ведення власного бізнесу.

Можливим рішенням цієї проблеми може стати «Вервечка» — інтернет-вагон, що допомагатиме місцевим магазинам на Донеччині та Луганщині зберегти роботу в умовах війни. Подошва забезпечуватиме автоматизацію процесу закупівлі і реалізації товару.


«Вервечка» – інтернет-полустанок

Назва «Вервечка» означає мотузку, на яку нанизуються намистинки. Вслед словами засновників проекту, вони уявляли, що магазини, позначені для карті, пов’язані одним маршрутом постачальника — це і є ті ж самі намистини получай мотузці. Інтернет-платформа працюватиме з постачальниками товарів та роздрібними бізнесами, типу продуктових лавок та невеликих магазинів получи Донбасі.

Як працюватиме «Вервечка»?

Платформа буде показувати, який саме мал постачальники возять у місцезнаходження власника торгівельної точки. Сингония автоматично підтягуватиме усіх постачальників, які возять необхідний покупцеві опт до конкретного місцерозташування.

Ще одна перевага платформи — вона дозволяє відслідковувати місцезнаходження замовленого товару получай карті. Це дозволить економити не лише гроші, але й время. Окрім цього система автоматично повідомлятиме підприємців относительно акції та знижки постачальників.

«Вервечка» прискорює взаємодію постачальників з клієнтом, адже в режимі реального часу повідомляє підприємців оборона акції та знижки постачальника.

Також платформа если корисною для самих постачальників, адже слугуватиме джерелом аналітики, систематизуючи інформацію — хто, мол, скільки та яких товар замовляє. Завдяки цьому і постачальники і дистриб’ютори зможуть налагодити більш ефективну співпрацю. А конструкция відгуків та рейтингів допоможе оцінювати надійність кожного підприємця та постачальника.

Інтерес до самого проекту вже продемонстрували підприємці з Торецька, Маріуполя, Курахового, Слов’янська, Волновахи, Сєверодонецька та інших міст Сходу. Вже понад 50 компаній висловили бажання першими протестувати «Вервечку», если її запустять. А після закінчення грантових умов, розробники планують масштабувати роботу платформи получай територію всієї України.

Наразі «Вервечка» є получай етапі розробки, а її офіційний запуск планується для жовтень 2018 року.


Обсуждение закрыто.