Бізнес занепокоєний жахливими чергами з вантажів на кордоні з Польщею

Автор: AdminGWP

Рубрики: Авто новости

Єврoпeйськa Бізнeс Aсoціaція зaнeпoкoєнa ситуaцією з суттєвими чeргaми вaнтaжів у пунктax прoпуску між Укрaїнoю тa Пoльщeю, щo спoстeрігaються впрoдoвж oстaнніx тижнів. Прo цe йдeться в зaяві oб\’єднaння.

Зoкрeмa, відпoвіднo дo oтримaнoї від кoмпaній-члeнів aсoціaції інфoрмaції, тривaлість пeрeтину вaнтaжівoк, пользу кого якиx нeoбxідним є прoвeдeння вeтeринaрнoгo кoнтрoлю, зoкрeмa з прoдуктaми xaрчувaння, мoжe склaдaти дo 10 днів. Тривaлість oчікувaння пeрeтину іншиx вaнтaжів мoжe склaдaти 5-10 днів, a тo й більше.

Опосля нагадують, що законодавство України передбачає, що митне оформлення вантажів має здійснюватись протягом чотирьох годин з моменту прибуття задолго. Ant. с пункту пропуску, однак наразі це вкрай согласно виконати, зокрема, і через тетуся, що з боку Євросоюзу оформлення виконується вкрай повільно, в тому числі минуя страйк польських перевізників біля кордону, який нещодавно мав місце.

«Для розуміння ситуації: у пункті пропуску «Ягодин» утворилась черга близько в 3,5 тисячі автомобілів. Рубрика пропуску «Краківець — Корчова», вслед інформацією від бізнесу, здійснює пропуск близько 117 вантажівок получай добу, хоча раніше ця число складала близько 440 вантажівок. В інших пунктах пропуску ситуація є отнюдь не суттєво менш ускладненою», — зазначають в ЄБА.

В асоціації зауважують, що така ситуація стоймя впливає не лише держи Україну, питання ведення бізнесу в країні та українські ланцюги постачання, але й возьми ланцюги постачання та економіку країн ЄС.

«З одного боку, в целях України це безпосередньо прямі втрати, що складають сотні тисяч євро получи и распишись місяць, причина для зміни маршрутів, происхождение можливого дублювання відділень бізнесів в інших країнах, тощо. З іншого ж боку, це є і прямими втратами країн ЄС, адже значна кількість перевезень, що затримуються у пунктах перетину — це вантажі, що прямують перед низки країн ЄС проездом через Польщу», — йдеться в заяві.

Це, зокрема, вантажі виробничих підприємств з європейськими інвестиціями, які здійснюють операції з переробки тих а європейських товарів на території України. Натомість ситуація в кордоні може провокувати зриви поставок задолго. Ant. с партнерів, збої виробництв у Польщі или й взагалі часткову зупинку виробництв.

Враховуючи цю ситуацію, кажуть в ЄБА, деякі компанії з України вже звернулись задолго. Ant. с своїх європейських офісів, аби піднімати це питання возьми рівні урядів відповідних країн, в європейському рівні, зокрема Чтобы Європи, адже впливу зазнає як український, таким (образом і європейський бізнес.

Окремо тамо зазначають, що така ситуація держи митниці підриває можливість застосування угоди між Україною та ЄС ради перевезення вантажів автомобільним транспортом, а також регламенту Європейського парламенту та В угоду №2022/870 про тимчасові заходи з лібералізації торгівлі.

«А следовать неможливості в розумний термін здійснити перевезення чи доставку вантажу лібералізація перевезень та зниження мит перестають, сверху жаль, виконувати місію, задля якої їх було запроваджено», — констатують підприємці.

ЄБА закликала Раду Європи, українські та польські державні структури, зокрема Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури, Міністерство фінансів, Державну митну службу та Державну прикордонну службу України й відповідні средство з польської сторони та інших держав ЄС налагодити комунікацію та взаємодію, аби врегулювати питання черг держи кордоні.

«Окремо українській стороні варто попрацювати по-над тим, щоб доопрацювати функціонал нещодавно запущеної «єЧерги» з метою пріоритетного пропуску вантажів оформлених в власть спільного транзиту», — вказують у бізнес-об\’єднанні.

Обсуждение закрыто.