Митники отримали рідкісні навантажувачі iMOW 20 для покращення пропускної спроможності

Автор: AdminGWP

Рубрики: Авто новости

Спeціaлізoвaний aвтoпaрк Дeржмитслужби прикoрдoнниx пoстів пoпoвнили вісім нoвeнькиx eлeктричниx нaвaнтaжувaчів, oтримaниx в рaмкax прoгрaми USAID.

Спeцтрaнспoрт служитимe в міжнaрoдниx aвтoмoбільниx пунктax прoпуску (МAПП) нa зaxoді крaїни. Чoтири машини вже відправлено держи митні пости «Тиса», «Ужгород», «Лужанка» та «Ягодин».

Вот-вот решта навантажувачів дні если доставлена постам «Красноїльськ», «Дяківці», «Старокозаче» та «Росошани». Оборона це повідомляє Держмитслужба.

Навантажувачі Imow 20 від Проекту USAID «Економічна підтримка України» передано митникам з метою розвитку прикордонної інфраструктури исполнение) покращення пропускної спроможності для кордоні.

Основним завданням цих машин є спрощення процесів розвантаження та завантаження товарів у пунктах пропуску. Від використання електронавантажувачів суттєво скоротиться пора для митного оформлення товарів, що в свою чергу позитивно вплине держи загальну пропускну спроможність пунктів пропуску.

Щоглові навантажувачі iMOW 20 мають триточкове колісне виконання. Вони никак не так часто зустрічаються в Україні, як чотириколісні. Перед того ж бренд також рідкісний гість бери українському ринку відносно більш поширених машин Linde Heli чи Still.

Однак триколісна ходова первооснова доволі зручна, особливо с целью роботи в умовах закритих приміщень. Завдяки задньому колесу така машини може розвертатися удобно на місці довкола свої осі.

Робочі характеристики також сприятливі во (избежание результативної роботи. Щогловий навантажувач може брати возьми вила піддони чи інший вантаж масою дві тонни. Операційна висота тутовник стандартна для машин такого класу — трішечки безвыгодный дотягує до п\’яти метрів.

Самоё щогла триплексна, має невеличкий кут нахилу спервоначала/назад. Акумуляторної батареї вистачає получи и распишись робочу зміну.

Обсуждение закрыто.