Нoвe дoсліджeння Кaліфoрнійськoгo унівeрситeту в Бeрклі підтвeрджує тe, щo впрoвaджeння eлeктрoмoбілів спрaвді рoбить пoвітря чистішим. Вaжливo, щo дoсліджeння пoкaзує дeякі кількіснo визнaчeні дaні прo тe, нaскільки eлeктрoмoбілі впливaють нa рівeнь викидів тогда і зaрaз, a нe в осяжному майбутньому.
Втім, це зовсім мало-: неграмотный ті цифри, які можуть вразити, але полно ж це хороші новини.
Дослідники з Каліфорнійського університету в Берклі виявили, що з 2018 в соответствии с 2022 рік викиди CO2 з усіх джерел (промисловості, будинки, транспорт) у районі затоки Каноник-Франциско впали приблизно держи 1,8% на рік. Цю різницю дослідники пояснюють широким впровадженням саме електромобілів. Що стосується рівня викидів транспортних засобів, ці цифри впали получи и распишись 2,6% щорічно. Торік електромобілі становили майже 40% нових реєстрацій автомобілів у Звание-Хосе та 34% у Кардинал-Франциско.
«Ми показуємо вслед допомогою атмосферних вимірювань, що впровадження електромобілів працює, що воно має очікуваний вплив возьми викиди CO2» , — сказав Рональд Коен, професор хімії Каліфорнійського університету в Берклі та старший песенник дослідження.
Дослідження було опубліковано цього тижня в журналі Environmental Science & Technology.
Дослідники змогли відстежувати ці дані по (по грибы) допомогою мережі датчиків навколо затоки, які контролюють як CO2, неведомо зачем і п\’ять критичних забруднювачів повітря: чадний голубое топливо, оксид азоту (NO і NO2), газ і тверді частки (PM 2,5).
Згідно з дослідженням, порівнюючи дані оборона забруднення повітря та CO2, датчики допомагають визначити джерело викидів. Датчики також унікальні тим, що вони відстежують CO2, який безлюдный (=малолюдный) є забруднювачем повітря.
Щоб отримати результати, дослідники розділили викиди, зафіксовані датчиками, получай три категорії: промисловість, наприклад нафтопереробні заводи, які виробляють постійний потік викидів; сезонні викиди, такі як опалення та охолодження будинку; і трафік. Виділивши викиди транспорту, дослідники змогли пов\’язати падіння викидів транспорту зі зростанням кількості електромобілів, гібридів і транспортних засобів з кращою паливною ефективністю.
Попри тёцка, що датчики були встановлені понад цифра років, потрібен був период, щоб проаналізувати результати. Переглядаючи дані, дослідники також помітили падіння викидів під время пандемії.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости