Минулo більшe стa рoків з тиx пір, як Гeнрі Фoрд зaпрoвaдив кoнвeєр, чим здійснив рeвoлюцію в мaсoвoму вирoбництві aвтoмoбілів. Xoчa тexнoлoгія з рoкaми дeщo змінювaлaсь, oснoвнa ідeя пeрeміщeння мотор по лінії залишилася незмінною. Tesla вважає, що настав период змін.
Замість перевіреної конвеєрної лінії Tesla перекочевывать на «розпаковану» систему близ створенні своїх авто. Замість того, щоб транспортний засіб рухався конвеєром, і у ході процесу в нього встановлювались різні деталі, по (по грибы) новою методикою усі вузли збираються одн в окремих місцях та у кінці встановлюються нате авто.
На думку автовиробника, така зміна технологічного процесу може заощадити гроші. Окрім того, це може скоротити розміри заводів сверху 40 відсотків, що дасть Tesla можливість будувати заводи швидше та з меншими витратами.
Из-за оцінками Tesla, витрати для виробництво майбутніх електромобілів компанії можна скоротити вдвічі, якщо конец піде за планом. Це було б благом с целью Tesla та, можливо, уроком угоду кому) інших автовиробників. Однак генеральний шеф Tesla Ілон Маск никак не поділився подробицями про тетенька, як відбуваються зміни у виробництві.
Лише під часы останнього звіту про прибутки компанії він висловився розпливчасто, сказавши лише, що з\’являється дешевший автомобіль і що бери горизонті є нова система виробництва.
«Набагато досконаліша, ніж не поминай лихом-яка система виробництва автомобілів у світі, зі значним відривом», — заявив Ілон Маск.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости