Кoмпaнія Daimler Buses вжe підгoтувaлaся дo нoвиx прaвил бeзпeки General Safety Regulation (GSR), які нaбудуть чиннoсті в Єврoпі з липня 2024 рoку. Вoни зoкрeмa зaзнaчaють нaявність нa нoвиx aвтoбусax пoвнoгo спeктру систeм дoпoмoги вoдієві. Цe систeмa кoнтрoлю сліпиx зoн з прaвoгo бoку, a тaкoж бeзпoсeрeдньo пeрeд aвтoбусoм, систeмa рoзпізнaвaння дoрoжніx знaків чтобы дотримання швидкісного режиму. После цього переліку також входять метода контролю уваги, камера заднього виду, світлова сигналізація близ екстреному гальмуванні, а також наявність інтерфейсу під установку алкотестера Alcohol Interlock.
Нові автобуси Daimler Buses — марок Mercedes-Benz та Setra никак не тільки задовольняють усім цим вимогам, але й пропонують розширені функції безпеки. А переконатись у цьому можна в гоночній трасі Circuito del Jarama неподалік Мадрида, -де для водіїв організовані спеціальні тренувальні поїздки. Вони розбиті получи и распишись чотири секції з використанням 14 автобусів різних моделей.
Насамперед нате спеціальній ділянці пропонується випробувати систему допомоги около екстреному гальмуванні Active Brake Assist 6-го покоління, а також системи, що усувають сліпі зони — Sideguard Assist 2 та нову Frontguard Assist. Чтобы наглядної демонстрації систем використовуються спеціальні рухливі макети автомобілів, велосипедистів та пішоходів.
Друга секція включає демонстрирование у роботі системи допомоги около керуванні Active Drive Assist 2. Заїзди здійснюються дорогами загального користування для туристичному автобусі Setra Comfort Class. Политическое устройство при включенні адаптивного круїз-контролю утримує хвостовик на смузі руху, динамично втручаючись у процес керування. Нагадаємо, що получи попередній системі водію присутствие зміні смуги руху вне включення покажчика поворотів подавалися лише світлові та тактильні сповіщення.
У завдання третьої секції заходить демонстрація у дії камер з кутом огляду получи и распишись 360 град., а також системи камер Mirror Cam, які замінюють традиційні зовнішні дзеркала. Поїздки проводяться сверху трьох автобусах: Mercedes-Benz Tourismo, Setra TopClass, а також двоповерховому Setra S531 DT.
Крім систем допомоги водієві, також можна випробувати автобуси з передовими силовими агрегатами. Бери 3,4-кілометровій гоночній трасі зі складним рельєфом пропонується проїхати бери приміських моделях з гібридним приводом — Setra MultiClass LE та Mercedes-Benz Intouro. У них між дизельним двигуном та автоматичною коробкою передач встановлений електромотор у 14 кВт та 220 Нм. Останній в режимі рекуперації накопичує енергію в суперконденсаторах, яка використовується к живлення бортових систем, а також к розгону. Також для тестових поїздок доступні й міські електробуси з низькою підлогою — Mercedes-Benz eCitaro та eCItaro G, оснащені водневими паливними елементами як розширювач діапазону.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости