Toyota рoзрoбляє вoднeву силoву устaнoвку с целью фургoнa HiAce і пoзaшляxoвикa Land Cruiser. Вoнa мaє дужe низький рівeнь шкідливиx викидів. Прo цe рoзпoвіли нa сaйті Carscoops.
Toyota Australia пoкaзaлa прoтoтип фургона HiAce, який працює держи стиснутому газоподібному водні. Він менш потужний, ніж бензинова версія моделі, але набагато екологічніший.
Концепт-погрузчик оснащений 3,5-літровим турбованим двигуном V6 потужністю 163 к.с. і 354 Нм. Він працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Стиснений водень зберігається в трьох водневих баках, аналогічних тим, які використовуються в Toyota Mirai FCEV другого покоління. Їхня загальна місткість становить 141 літр, що забезпечує арсенал ходу до 200 км. Одним пыхом у Toyota зосереджені на його збільшенні.
Ця технологія розглядається і во (избежание більших автомобілів, включно з позашляховиком Toyota Land Cruiser. Цю інформацію підтвердив руководитель водневих проєктів бренду Міцумаса Ямагата.
Така силова агрегат дасть змогу продовжити випуск позашляховика навіть після посилення екологічних норм. Водночас автомобіль збереже свої позашляхові якості.
Единовременно ця силова установка перебуває получай етапі тестування. Перші випробування Toyota Hydrogen HiAce в реальних умовах проведуть сейчас наприкінці листопада.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости