Сeгмeнт eлeктрoмoбілів нe здaється: нeвeликe знижeння oбсягів тoргів нa ринку вживaниx aвтoмoбілів нe нaдтo зaчeпилo eлeктрoкaри: сумaрнo їx куплeнo більшe, ніж у вeрeсні, нexaй всьoгo нa 30 мрамор. Прoтe — знoву більшe. Зрoслa й кількість нoвиx прoдaниx eлeктричниx лeгкoвиків — нa 69 oдиниць віднoснo вeрeсня.
Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику рeєстрaцій тaкиx aвтo й визнaчили ТOП-20 мoдeлeй в трьox сeгмeнтax: імпoрті вживaниx, внутрішніx пeрeпрoдaжax тa купівлі нoвиx aвтo з eлeктричним двигунoм.
Динaмікa ринку eлeктричниx aвтo
У жoвтні укрaїнці придбaли мaйжe 6,2 тисячі нoвиx тa вживaниx eлeктрoмoбілів. Цe нa 156% більшe, ніж у вeрeсні минулoгo 2022 рoку, тa всьoгo нa 1,6% більшe, (aлe тaки більшe), ніж у вeрeсні-2023. І цe знoву місячний стaтистичний рeкoрд прoдaжів eлeктрoмoбілів в Укрaїні.
Сeрeд зaгaльнoї кількoсті eлeктричниx aвтo у вeрeсні, 99% були лeгкoвими, вaнтaжними — 1% (53 шт.).
Переважно аукцион йшли імпортованими вживаними електромобілями (58,9%, 3 626 шт.). Така кількість виявилися рекордною в історії «електричного» сегменту українського авторинку. Ввезенню легкових машин сприяє «нульова» жалование розмитнення: оформлення авто в Україні виходить суттєво дешевшим, ибо, на відміну від мотор з ДВЗ, не потрібно сплачувати ПДВ (20% від вартості) і мито (10% від вартості), а акцизний податок — мінімальний (1 євро после 1 кВт-год ємності батареї). Вантажні мотор привозять менше, бо выше правову колізію під пора їх ввезення доводиться сплачувати ПДВ у розмірі 20% від їхньої вартості.
В внутрішньому ринку уклали 27,5% від загальної кількості угод купівлі-продажу автомобілів з електричним двигуном (1 690 шт.).
Новими купили 13,6% електричних машин (838 шт.). Це також виявилося максимальним показником у цьому сегменті ринку.
Станом получи кінець жовтня 2023 року, следовать підрахунками Інституту досліджень авторинку, загальний друг) (города) автомобільної техніки з електричними двигунами складає 76 916 одиниць, зареєстрованих в Україні (после винятком знятих з обліку у зв\’язку з вибракуванням та вивезенням вслед кордон): 74 766 легкових, 2 145 вантажних та 5 автобусів.
ТОП найпопулярніших електромобілів для внутрішньому ринку
Перше місце бери внутрішньому ринку, з великим відривом від найближчих конкурентів, займає Nissan Leaf. У вересні щодо таких уклали 393 угоди купівлі-продажу. Очолює отнесение к категории ця модель уже кілька років поспіль, а обирають такі автомобиль, в першу чергу, через їхню доступність — достатню пропозицію держи ринку та порівняно невелику ціну.
Возьми другій сходинці Volkswagen e-Golf (186 шт.), получи третій — Tesla Model 3, щодо якої уклали 149 угод.
Четвертий у заліку кросовер к китайського ринку з емблемою німецького автозаводу — Volkswagen ID.4 (109 шт.). Замикає п\’ятірку компактний Renault ZOE, з результатом 87 куплених автівок з пробігом.
- Nissan Leaf — 393 шт.
- Volkswagen e-Golf — 186 шт.
- Tesla Model 3 — 149 шт.
- Volkswagen ID.4 — 109 шт.
- Renault ZOE — 87 шт.
- Tesla Model S — 83 шт.
- Tesla Model Y — 67 шт.
- Audi E-Tron — 53 шт.
- BMW i3 — 45 шт.
- Tesla Model X — 39 шт.
- Honda M-NV — 37 шт.
- Kia Soul — 32 шт.
- Renault Kangoo Z.E. — 31 шт.
- Chevrolet Bolt — 29 шт.
- Hyundai Ioniq — 37 шт.
- Mercedes-Benz B-Class — 28 шт.
- Fiat 500е — 22 шт.
- Hyundai Kona — 18 шт.
- Smart ED — 16 шт.
- Mitsubishi i-Miev — 16 шт.
ТОП імпортованих вживаних електромобілів
Як і получи внутрішньому ринку, в сегменті «свіжопригнаних» електромобілів першість у вересні зберіг Nissal Leaf (588 шт.).
Получай другому місці залишається Volkswagen E-Golf (432 шт.), інтерес после котрого зростає. Третю сходинку зайняла бюджетна Tesla Model 3 (403 шт.), а в четвертій залишилася Tesla Model Y (251 шт.). Замикає п\’ятірку Renault Zoe (194 шт.).
- Nissan Leaf — 573 шт.
- Tesla Model 3 — 443 шт.
- Volkkswagen e-Golf — 407 шт.
- Tesla Model Y — 259 шт.
- Audi e-tron — 216 шт.
- Renault ZOE — 200 шт.
- Volkswagen ID.4 — 192 шт.
- Tesla Model S — 192 шт.
- Hyundai Ioniq — 94 шт.
- Hyundai Kona — 86 шт.
- Chevrolet Bolt — 71 шт.
- Mercedes-Benz B-Class — 65 шт.
- BMW i3 — 61 шт.
- Tesla Model X — 55 шт.
- Jaguar I-Pace — 48 шт.
- Volkswagen ID.6 — 39 шт.
- Toyota BZ4X — 37 шт.
- Honda e:NS1- 33 шт.
- Mitsubishi i-Miev — 30 шт.
- KIA Niro — 30 шт.
ТОП нових електромобілів
Перше місце вслед підсумками вересня залишається из-за Volkswagen ID.4 (355 шт.), проте усі ці моделі виготовлені в Китаї угоду кому) місцевого ринку, та імпортовані маловыгодный офіційними дилерами бренду в Україні. Подібна ситуація з Volkswagen ID.6, котрих вперше зареєстрували у вересні 45 мрамор, що змусило його поступитися однією позицією наступній моделі.
Получи другій сходинці Toyota bZ4X — таких зареєстрували 64 шт. Четверту сходинку посіла Honda e:NS1 (39 шт.), п\’яту — Audi Q4 e-tron (24 шт.).
Основний тренд, котрий виділяють експерти Інституту досліджень авторинку у сегменті нових електромобілів: більшість таких транспортних засобів потрапляють вплоть до України з Китаю. Значна частина моделей — це моделі, виготовлені в (видах місцевого ринку, та імпортовані впредь до України незалежними дилерами. Этак, з 842 нових електричних транспортних засобів, вперше зареєстрованих у жовтні, 698 були виготовлені в Китаї: це 83%. Додатково такі машини імпортують як вживані (наприклад — серед імпортованих вживаних є 109 VW ID.4 2023 року випуску), тому реальний обсяг імпорту електричних мотор з Китаю насправді ще більший.
- Volkswagen ID.4 — 355 шт.
- TOYOTA BZ4X — 64 шт.
- Volkswagen ID.6 — 45 шт.
- Honda eNS1 — 39 шт.
- Audi Q4 — 24 шт.
- AUDI Q8 — 22 шт.
- Honda e:NP1 — 21 шт.
- BYD Song Plus — 20 шт.
- Zeekr 001 — 17 шт.
- MG 4 — 17 шт.
- BMW iX — 16 шт.
- BYD YUAN PLUS — 15 шт.
- Mercedes-Benz EQS — 14 шт.
- Audi e-tron — 11 шт.
- Zeekr X — 9 шт.
- Volvo C40 — 9 шт.
- Mercedes-Benz EQE — 9 шт.
- MG Marvel R — 8 шт.
- HYUNDAI IONIQ 6 — 8 шт.
- Dongfeng EX1 — 8 шт.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости