Кoмпaнія Mitsubishi нe змoглa aдaптувaтися дo китaйськoгo ринку тa вирішилa йoгo пoкинути, пoвідoмляє Nikkei Asia. Aвтoмoбілі япoнськoї мaрки випускaлися в Китaї в рaмкax спільнoгo підприємствa з GAC, якe булo зaснoвaнe у 2012 рoці.
Сердце-квартира та єдиний фабрика спільного підприємства GAC Mitsubishi перебувають у місті Чанша (провінція Хунань), фабрика уже кілька місяців невыгодный працює — за одними даними, з березня, следовать іншими — з липня, персонал потихеньку скорочують. Пік діяльності СП припав возьми 2018 рік, тоді йому вдалося продати у Китаї понад 140 тисяч автомобілів Mitsubishi. Произведение січня-серпня поточного року, ради даними CAAM (Китайська асоціація автовиробників), сумний: продано лише 11 978 автомобілів, получи и распишись 41,5% менше, ніж следовать аналогічний період минулого року.
Восени минулого року Mitsubishi запустила в Китаї гібридний Outlander PHEV нового покоління як останню надію врятувати стоянка, але він там майже нікого безвыгодный зацікавив. Власних сучасних електромобілів у Mitsubishi поки немає, електричний кросовер Airtrek — це GAC Aion V з емблемою Mitsubishi.
Власні нові електромобілі у Mitsubishi шибко з\’являться, ось тільки китайського споживача вони не похоже чи зацікавлять — реальність така, що китайські коньяк швидше та краще реагують получи и распишись запити ринку та видавлюють з нього іноземні коньяк.
Ключовими ринками для Mitsubishi за один прием є Південно-Східна Азія (ASEAN), Океанія (задолго. Ant. с неї входять Австралія та Нова Зеландія), Черный континент, Близький Схід та Південна США – тут японська компанія намагатиметься зберегти та посилити свої позиції.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Авто новости