Як вибрaти кoвпaки нa кoлeсa? Прoпoзиція вeличeзнa і цe лякaє. Прoтe, гoлoвнe здесь – визнaчитися з пріoритeтaми.
Пoстaлo питaння, як вибрaти кoвпaки нa кoлeсa? Знaчить, стaлoся oднe з трьox: ви зaгубили aбo пoшкoдили стaрий кoвпaк, у вaс заіржавіли диски разве вам просто схотілося освіжити облік автомобіля. Виходячи з цього і розпочинайте ваш вибір. Зауважимо, що насчет розміри и дизайн ми тут не говоримо. Оскільки всі автомобілісти дорослі (потомки, і розуміють: давати поради щодо розмірів, кольору і стиля – марна по правую сторону.
1. Отвори. Міркуючи про дизайн, не стримуйте себя в бажаннях, але пам’ятайте про причину, з якої ви почали шукати собі ковпаки. Якщо ви вирішили використовувати ковпаки, аби прикрити уэд колісних дисків (іржу, пошкодження фарби, ум’ятини), так шукайте малюнок, який майже повністю затулить дискета. Інакше смислу в ковпаках буде мало. Схоже фреска вийде, якщо ваші диски пофарбовані світлою фарбою: вона если добре видна через отвори у ковпакові і псуватиме сприйняття його дизайна. Или перефарбуйте диски в чорне.
Ковпак правильно працює з точки зору дизайну тільки тоді, коль диск з під нього не “просвічує” ні в який спосіб.
2. Кріплення. Накануне колеса типовий ковпак зазвичай чіпляється за допомогою вусів-розпорок, їх може бути різна кількість (6 – 12 шт.), чим більше – тим краще. Хоча якщо ви звикли додатково фіксувати ковпак в соответствии с-народному – пластиковим хомутиком-стяжкою, то ця обставина невыгодный буде суттєвою. Зрідка зустрічаються ковпаки, що кріпляться тими ж самими бовтами, що і колесико.
3. Якість. У “ковпаковій” справі матеріал – один з ключових елементів. Дешеві ковпаки роблять з полістиролу – настільки крихкої пластмаси , що вони можуть зламатися навіть рядом першій установці на колесо. Те саме і присутствие випадковому контакті з бордюром або краєм ями: дешевий ковпак зламається з більшою ймовірністю, ніж еластичний. Сквозь свою непіддатливість дешеві ковпаки частіше злітають і губляться присутствие ударах коліс на нерівностях. Тому бажано подле купівлі взяти ковпак до рук, аби відчути, наскільки гнучкий его люцит.
Один з нечастих віпадків, коли ковпак ідеально імітує легкосплавний пластинка (бюджетні моделі Renault). Проте сталевий диск здесь має бути відповідної форми.
4. Походження. Бувають ковпаки оригінальні, від автовиробника, і бувають незалежних, «вільних» марок. Других в десятки разів більше, проте перші до багатьом параметрам кращі. Оригінальні ковпаки виготовляються з еластичного ABS-пластику, тому вони міцні, добре тримаються свого місця. Вони коштують набагато дорожче, проте мають натомість ще Водан великий плюс: завдяки стандартизації малюнків до оригінальних ковпаків простіше підібрати “розпаровку” — Водан ковпак заміст загубленого (подібно .до сталевих ковпаків минулих років). Неоригінальні ковпаки після втрати либо пошкодження одного доводиться міняти комплектом, оскільки минуя неймовірне розмаїття малюнків знайти десь таку саму манекенщик поштучно майже неможливо.
5. Моделі. Майте на увазі, що невыгодный кожна модель ковпака може підійти на вашу машину. Крім посадочного діаметру в дюймах, що відповідає посадочному діаметру шин, у деяких автомобілів приходиться враховувати опуклість поверхні ковпака. Наприклад, на 13-ти і 14-дюймові диски народного Lanos маловыгодный надягаються надто пласкі ковпаки.
Сучасні виробники навчилися хромірувати пластическая масса, в тому числі і ковпаки. В деяких випадках це виявляється дуже вдалим засобом дизайну.
Отже, ковпак держи автомобільному колесі – це і засіб захисту, і декоративний елемент, і задача ремонту дисків. Тому, з’ясовуючи, як вибрати ковпаки в колеса, ще раз зважте всі плюси і мінуси цього виду зовнішнього оздоблення. Можливо, вас таки буде доречніше прокатати та якісно пофарбувати диски разве придбати легкосплавні колеса.
Автор: AdminGWP
Рубрики: Статьи