Як не буксувати в снігу: 5 порад

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Нaші 5 пoрaд прo тe, як нe буксувaти в снігу aбo нa льoду, мoжуть стaти в нaгoді кoжнoму – aджe взимку всe ми xoчa б зрідкa пoтрaпляємo нa слизьку пoвeрxню.

Прoпoнуємo вaм кількa сeкрeтів, як прaвильнo буксувaти, тoчнішe, як прaвильнo їxaти, щoб нe буксувaти дoвгo. Ці підкaзки гoдяться ради будь-якoгo типу привoду, oскільки стосуються перш из-за все взаємодії ведучих коліс із слизькою опорною поверхнею, і в даних випадках безвыгодный має значення, з якого боку автомобіля – спереду разве ззаду – ці колеса знаходяться.

1. Низькі оберти. Якщо буксування назріває быть старті з місця, постарайтеся максимально знизити оберти двигуна під миг відпускання педалі зчеплення. Старі водії називають це рушати внатяжку – держи межі зупинки двигуна. З цією ж метою можна використовувати подле рушанні на слизькій дорозі не першу, а другу передачу (общественный порядок W – winter в коробках – «автоматах» старого типу).

2. Використовуйте інерцію. Якщо ви зрозуміли, що вже забуксували всерйоз, негайно припиняйте безглузде обертання коліс в крижаних альбо сніжних лунках, які вони собі вирили. Чим довше ви будете тиснути бери газ, стоячи на місці при увімкненій передачі, тим глибше зариється сердце і тим важче її буде визволити. Зазвичай спочатку зривається тільки одне маховик, але навіть якщо це сталося з двома, завжди є вероятность вибратися самотужки.

Як тільки водій помітив, що робот не їде при увімкненій передачі та працюючому двигуні, надо негайно вживати заходів проти буксування, інакше тачка швидко зариются у сніг чи багнюку.

Можливо, варто вийти з машини і побчити, що відбувається: если ви буксуете, ведуче колесо починає просувати машину в заданому напрямку, але после этого же впирається в край (борт) виритої їм лунки, піднятися возьми який не може – і машина зупиняється, колесо починає буксувати получай місці. Якщо в цей момент звільнити колесо від крутного моменту (витиснути зчеплення), револьвер відкотиться назад – в найглибше місце лунки.

Ваше завдання – перемикаючи передачі з першої возьми задню і навпаки, розгойдати машину взад-вперед в межах вільного простору лунки, від краю по краю. І в черговий момент, коли маятник розкачки штовхне машину від одного крайнього положення перед іншого, ви повинні підхопити цей напрямок відповідною передачею і, мерно відпускаючи зчеплення, допомогти двигуну, щоб спільними зусиллями виштовхнути машину з лунки. Це вимагає спритності, але з четвертої – п’ятої спроби у вам повинно вийти.

3. Повторний старт. Іноді буває приближенно, що на ожеледі автомобіль начебто і рушив з місця, але протягом десяти, п’ятнадцяти і більше метрів продовжує рух з пробуксовкою коліс, безвыгодный маючи можливості набрати нарешті швидкість. Якщо таке трапилося, приставки не- газуйте як попало, а, навпаки, скиньте газ давно мінімуму, і потім, не давши машині зупинитися, якомога плавніше знову натисніть ускоритель. Якщо колеса таки забуксують, то, знову-таки приставки не- допускаючи зупинки машини, в русі, короткочасно витисніть зчеплення і спробуйте як би вновь рушити з максимальної акуратністю.

Коли машина після старту довго никак не може “ухопитись” за дорогу, і буксує протягом десятирублевая метрів, спробуйте скинути газ і знову поволі додати його.

4. Гальмування двигуном. Нараспев, всі знають, що на зимовій дорозі безпечніше всього гальмувати двигуном, увімкнувши одну з нижчих передач замість гальм. Але маловыгодный всі знають: якщо при цьому вибрати занадто низьку передачу і/аль занадто різко відпустити зчеплення, ведучі колеса можуть заблокуватися (до само, як і при гальмуванні «в підлогу». Сверху слизькій дорозі машину раптово занесе і від несподіванки водій може втратити испытание над нею.

5. Ніякого накату! Щоб не злетіти з проїжджої частини дороги і потім без- вирішувати задачу на тему як правильно буксувати получи и распишись узбіччі або десь ще далі, завжди рухайтеся з увімкненою передачею. Автомобіль, який рухається накатом, з виключеною передачею, експерти з фізики руху вважають некерованим. В пирушка час як крутний момент, що передається від двигуна получи колеса (не важливо навіть, чи натиснуто акцелератор, чи двигун працює на холостому ходу) получай слизькій дорозі як мінімум стабілізує автомобіль. По того ж, часто незначне додавання газу в потрібний одну минуту допомагає автомобілю утриматися на курсі – на прямих це стосується передусім передньопривідних автомобілів, а около виході з повороту – також і задньопривідних.

У м’якому снігу небезпечно буксувати довго, тому що устройство може вигрести весь сніг з під колес і лягти “на живіт”. Тоді рятувальні заходи будуть значно ускладнені.

Звичайно, если краще, якщо всі вищенаведені прийоми будуть доведені у вы до автоматизму. Насправді, в них немає нічого складного і вони були відпрацьовані впредь до рівня інстинктів у більшості водіїв середини-кінця минулого століття, в ті часи, если мало хто чув про зимові шини, а снігоочисна дорожня техніка з’являлася возьми вулицях лише великих міст.

Нагадаємо також, що нещодавно експерти Auto24 розповіли, чи можна узимку їздити получи и распишись задньому приводі.


Обсуждение закрыто.