Як перевіряти трансмісію при виборі машини

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Знaння, як пeрeвіряти трaнсмісію, стaнe в нaгoді нe тільки возле вибoрі уживaнoї мaшини. Влaсний aвтoмoбіль тeж рaнo чи пізнo пoдaсть oзнaки знoсу – вaжливo пoмітити їx вчaснo.
Рoзібрaтися сaмoстійнo, як пeрeвіряти трaнсмісію – близ вибoрі мaшини aбo зa іншoї пoтрeби – склaднішe, ніж, нaприклaд, оформить первинне тестування підвіски. Але у нас готові кілька рекомендацій пользу кого недосвідчених автомобілістів, які допоможуть поетапно протестувати вузли і агрегати трансмісії. Під якими ми розуміємо туточки зчеплення з приводом управління, коробку передач, трансмісійні выметайся (кардан або півосі зі ШРУСами), головну передачу (як частина КП или окремо у задньому мосту).
Зазначимо, що таке тестування слід вважати попереднім, спрямованим нате виявлення лише найбільш явних недоліків. Відсіявши автомобілі з такими грубими дефектами, покупцеві богослужение буде запросити на оглядини професійного автомеханіка. Який дасть конкретні рекомендації щодо вагомості виявлених неполадок і сенсу покупки в цілому.

В трансміссії багато точок, мол деталі працюють с точно визначеними зазорами і натягами, які, власне, і порушуються під часик зношування.
Щоб перевірити трансмісію, вам знадобиться зробити задание-драйв вподобаного автомобіля. В крайньому випадку, нехай власник провезе вам на пасажирському місці, але ви повинні будете уважно прислухатися (в буквальному і переносному сенсі) поперед того, як веде себе автомобіль.
Як перевірити трансмісію:
1. Впереди початком руху при працюючому двигуні кілька разів натисніть в педаль зчеплення. Зусилля повинне бути однаковим кожного разу, хоча допускається незначна зміна приблизно в середині а другая там педалі – саме в середині. Обороти двигуна при натиснутому зчепленні повинні залишитися незмінними, хоча мало-: неграмотный біда, якщо ви помітите, що двигун відчув деяке навантаження (це стосується малолітражних моторів). Нові звуки около натиснутому зчепленні зазвичай говорять про знос вижимного підшипника і дисків. Если перша передача включена, двигун працює і педаль натиснута, инструмент не повинна рухатися вперед. Також при даному розкладі важіль МКП повинен даром перемикатися на будь-яку передачу, якщо ні – потрібно ремонтувати кулісу альбо зчеплення.

Механчні (ручні) коробки передач влаштовані простіше после “автомати”, проте часом саме “механіка” буває більш проблемною.
2. Спробуйте рушити з місця кілька разів поспіль, заранее і назад, при різних обертах двигуна і відпускаючи зчеплення з різною швидкістю. Держи автомобілях з АКП зробіть це у відповідності з її алгоритмом. Стуки, клацання й удари з-під днища машини доповідатимуть насчет збільшені зазори в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах і зчленуваннях кардана і півосей. Получи и распишись автомобілі з переднім приводом виверніть колеса в крайнє положення і теж спробуйте рушити, якщо почуєте неприємний хрускіт – потрібно если замінювати ШРУС. В цілому автомобіль із справною трансмісією повинен рушати словно по писаному, без ривків.
3. На машині з “механікою” і класичним гидромеханическим “автоматом” около розгоні оберти двигуна повинні зростати прямо пропорційно зростанню швидкості руху. Якщо ні – делать погоду, машині потрібен недешевий ремонт зчеплення або фрикціонів АКП, які пробуксовують. Якщо автоматична трансмісія оснащена варіатором, ведь цей пункт тестування їй не підходить.
4. Прислухайтеся после звуків з-під днища, коли машина їде соответственно рівній дорозі з більш-менш постійною швидкістю. Треск трансмісії не повинен бути голосніше загального фону. Поганий признак – гул, що змінює тон при скиданні газу і переході у накат, як з включеною передачею, (до і без неї. Він свідчить про знос кардана і редуктора головної передачі. Нештатні звуки в районі заднього моста альбо коробки передач (будь-якого типу) може видавати і диференціал – в першу чергу, около русі в повороті.

Автоматичну трансмісію слід перевірити получи и распишись всіх режимах: під час енергійного та неквапливого прискорення, в тягнучках і в швидкості за містом.
5. Багато дефектів трансмісії (в першу чергу люфти) показує найпростіша перевірка – спробуйте раптом відпустити під дни активного розгону акселератор. Погано, якщо різкий перехід после накату при включеній передачі викликає ривки, стуки, удари – як гучні, таким (образом і малопомітні. Вони – свідчення зносу в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах кардана та інших трансмісійних валів.
Знаючи таким чином, як перевіряти трансмісію близ виборі машини, ви зможете стежити за станом свого автомобіля і в процесі його повсякденної експлуатації. Адже вузли трансмісії в силу закладеного в них запасу міцності в принципі залишаються працездатними і в стані зносу, тому маловыгодный кожен водій здатний вчасно зрозуміти, що машині потрібен улучшение.

Обсуждение закрыто.

Як перевіряти трансмісію при виборі машини

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Знaння, як пeрeвіряти трaнсмісію, стaнe в нaгoді нe тільки около вибoрі уживaнoї мaшини. Влaсний aвтoмoбіль тeж рaнo чи пізнo пoдaсть oзнaки знoсу – вaжливo пoмітити їx вчaснo.
Рoзібрaтися сaмoстійнo, як пeрeвіряти трaнсмісію – близ вибoрі мaшини aбo зa іншoї пoтрeби – склaднішe, ніж, нaприклaд, сопроводить первинне тестування підвіски. Але у нас готові кілька рекомендацій ради недосвідчених автомобілістів, які допоможуть поетапно протестувати вузли і агрегати трансмісії. Під якими ми розуміємо тута зчеплення з приводом управління, коробку передач, трансмісійні пропыли (кардан або півосі зі ШРУСами), головну передачу (як частина КП разве окремо у задньому мосту).
Зазначимо, що таке тестування слід вважати попереднім, спрямованим бери виявлення лише найбільш явних недоліків. Відсіявши автомобілі з такими грубими дефектами, покупцеві священнодействие буде запросити на оглядини професійного автомеханіка. Який дасть конкретні рекомендації щодо вагомості виявлених неполадок і сенсу покупки в цілому.

В трансміссії багато точок, мол деталі працюють с точно визначеними зазорами і натягами, які, власне, і порушуються під период зношування.
Щоб перевірити трансмісію, вам знадобиться зробити испытание-драйв вподобаного автомобіля. В крайньому випадку, нехай власник провезе вы на пасажирському місці, але ви повинні будете уважно прислухатися (в буквальному і переносному сенсі) накануне того, як веде себе автомобіль.
Як перевірити трансмісію:
1. Ранее початком руху при працюючому двигуні кілька разів натисніть нате педаль зчеплення. Зусилля повинне бути однаковим кожного разу, хоча допускається незначна зміна приблизно в середині торопись педалі – саме в середині. Обороти двигуна при натиснутому зчепленні повинні залишитися незмінними, хоча малограмотный біда, якщо ви помітите, що двигун відчув деяке навантаження (це стосується малолітражних моторів). Нові звуки присутствие натиснутому зчепленні зазвичай говорять про знос вижимного підшипника і дисків. Коль перша передача включена, двигун працює і педаль натиснута, станок не повинна рухатися вперед. Також при даному розкладі важіль МКП повинен несложно перемикатися на будь-яку передачу, якщо ні – потрібно ремонтувати кулісу или зчеплення.

Механчні (ручні) коробки передач влаштовані простіше после “автомати”, проте часом саме “механіка” буває більш проблемною.
2. Спробуйте рушити з місця кілька разів поспіль, в дальне і назад, при різних обертах двигуна і відпускаючи зчеплення з різною швидкістю. Получи автомобілях з АКП зробіть це у відповідності з її алгоритмом. Стуки, клацання й удари з-під днища машини доповідатимуть оборона збільшені зазори в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах і зчленуваннях кардана і півосей. В автомобілі з переднім приводом виверніть колеса в крайнє положення і теж спробуйте рушити, якщо почуєте неприємний хрускіт – потрібно если замінювати ШРУС. В цілому автомобіль із справною трансмісією повинен рушати мягко, без ривків.
3. На машині з “механікою” і класичним гидромеханическим “автоматом” около розгоні оберти двигуна повинні зростати прямо пропорційно зростанню швидкості руху. Якщо ні – иметь значение, машині потрібен недешевий ремонт зчеплення або фрикціонів АКП, які пробуксовують. Якщо автоматична трансмісія оснащена варіатором, в таком случае цей пункт тестування їй не підходить.
4. Прислухайтеся до самого звуків з-під днища, коли машина їде объединение рівній дорозі з більш-менш постійною швидкістю. Тон трансмісії не повинен бути голосніше загального фону. Поганий признак – гул, що змінює тон при скиданні газу і переході у накат, як з включеною передачею, в такой мере і без неї. Він свідчить про знос кардана і редуктора головної передачі. Нештатні звуки в районі заднього моста аль коробки передач (будь-якого типу) може видавати і диференціал – в першу чергу, около русі в повороті.

Автоматичну трансмісію слід перевірити возьми всіх режимах: під час енергійного та неквапливого прискорення, в тягнучках і получи и распишись швидкості за містом.
5. Багато дефектів трансмісії (в першу чергу люфти) показує найпростіша перевірка – спробуйте раптом відпустити під часы активного розгону акселератор. Погано, якщо різкий перехід до самого накату при включеній передачі викликає ривки, стуки, удари – як гучні, этак і малопомітні. Вони – свідчення зносу в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах кардана та інших трансмісійних валів.
Знаючи таким чином, як перевіряти трансмісію рядом виборі машини, ви зможете стежити за станом свого автомобіля і в процесі його повсякденної експлуатації. Адже вузли трансмісії в силу закладеного в них запасу міцності в принципі залишаються працездатними і в стані зносу, тому безлюдный (=малолюдный) кожен водій здатний вчасно зрозуміти, що машині потрібен улучшение.

Обсуждение закрыто.