Гoлoвa прaвління кoрпoрaції «УкрAВТO» Тaріeл Вaсaдзe рoзпoвів, прo які прoeкти випуску aвтoмoбілів були пeрeмoвини з іншими світoвими aвтoвирoбникaми і чим вoни зaкінчилися.
Тaріeл Вaсaдзe в інтерв’ю «Ліга.бізнес» назвав щонайменше для три автомобільні компанії, які цікавились можливістю виробництва своїх автомобиль на Запорізькому автомобілебудівному заводі.
«Mercedes, з яким ми перебуваємо в добрих відносинах, зняв з виробництва образец Sprinter, — говорить Таріел Васадзе. — Нове покоління — це інший рівень комфорту і нова ціна. З огляду получи и распишись, що попереднє покоління Sprinter популярне на багатьох світових ринках і чтобы підтримки експлуатації такого величезного парку необхідні запасні частини, ми хотіли запустити таке сателітне виробництво бери ЗАЗі. Для нас це робота, нові технології, зарубіжні інвестиції і т.д. У січні минулого року представники компанії відвідали свой завод, все сподобалося. Але коли почули относительно умови для виробників в Україні, мені прямо сказали: «Пане Васадзе, навіщо ми витрачаємо часик? Поки у вас в країні існують такі умови, ні ради яке виробництві не може бути й мови».
Mercedes-Benz Sprinter, який планували виробляти возьми ЗАЗі.
Другий приклад — Magna Steyr — австрійська компанія — виробник автомобілів і автомобільних комплектуючих з багатомільярдним оборотом. Получи и распишись своїх заводах виготовляють Mercedes G-клас, BMW 5-ої серії і інші моделі. Хотіли налагодити виробництво у нас. Навіть свій дослідницький інститут готові були узнать на своем опыте в Україну. Коли глибше ознайомилися з українськими реаліями, сказали, що дешевше в Австрії розвивати своє виробництво. І їх можна зрозуміти. Затем уряд компенсує 60% інвестицій, кредити дають майже задарма. І дешева робоча дикий в Україні не компенсує їх витрат. У таких технологічних виробництвах держи зарплати припадає максимум 5-6% собівартості продукту.
Третій фурнитура. Італійська компанія хотіла робити в Запоріжжі причепи пользу кого тягачів. Порахували — виявилося, вигідніше виробляти в Італії.
Щодо ефективності менеджменту в підприємстві, Таріел Васадзе сказав наступне: «Перенесіть сюди руководство Daimler, Nissan або будь-якого іншого світового автовиробника — хто витримає такі потрясіння? Давайте запросимо видатного менеджера Ілона Вид. Він через пару місяців з жахом поїде. Зауважте, ніхто і маловыгодный береться. Тому що розуміють, що це безперспективно… Хто свідомо піде возьми таке»?
Автор: AdminGWP
Рубрики: Статьи