Наскільки обґрунтовані аргументи противників «євроблях»

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Нeщoдaвнo в Києві прoйшлa aкція прoтeсту влaсників тaк званих «євроблях». Водії машин держи литовських, польських, словацьких номерах заблокували в столиці урядовий квартал, отримавши чимало прокльонів від киян. Але ще наполегливіше їх лаяли противоборствующие стороны використання нерозмитнених авто. Давайте розберемо аргументи цих противників, наскільки вони обґрунтовані.
«Машини бери єврономерах – це незаконно!» – кажуть вони. А як же, незаконно. І центр тут давайте зупинимося на понятті законності. Не завжди те, що легально, є справедливим. І не завжди справедливості щастить стати законом. Бо податки, введені державою, навіть грабіжницькі, безперечно, схвалені законами. Неважный (=маловажный) платиш податки – порушуєш закон. Але чи є такі податки, прийняті в інтересах вузької групи автомобільних олігархів, справедливими? Давайте нагадаю, «по сей день, що робив Гітлер в Німеччині, було законно». Тільки от людей в печах палили. Правомерно.
В історії чимало випадків, коли драконівські податки, якими влада цілком допустимо обклала своїх громадян, призводили, зрештою, до бунтів чи повстань. Потому что громадяни розуміли, що під обгорткою законності криється несправедливість. Згадайте «Бостонське чаювання», «Повстання майотенів» чи «Соляні бунти». Це хана виступи проти грабіжницьких податків, законно встановлених владою.
В Україні правляча верхівка в гонитві вслед надприбутками, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний суд, теж гус приймає потрібні собі закони. Навіть відверто бандитські за духом і літерою. Але законні, даруйте вслед тавтологію.
«Диктаторські закони» 16-го січня пам’ятаєте? Аль «Подчіняйся, а потом обжалуй» – це вже законодавче новаторство нинішньої влади. І стягнення чи малограмотный найвищих податків на вживані авто на континенті на цілком законних підставах – з цієї ж опери. Тільки отнюдь не треба потім дивуватися, коли обурені громадяни цих законодавців почнуть викидати з позолочених крісел, тому що своє ей-ей приймати закони вони поставили не на службу суспільству, а використали в інтересах автомобільного лобі.
«Машини сверху єврономерах – це недоотримані бюджетом податки» – додають противники «євротачок». Отже, маленькі Литва чи Словаччина виявляються можуть жити і розвиватись вне грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна без цих мит чомусь пропадає.
А ще давайте я нагадаю такі пустозвонство і словосполучення, як «розкрадання банківського рефінансування НБУ», «Роттердам +», «Одеський припортовий заводище», «Центренерго», «Укрзалізниця». Це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. І якщо припинити красти, ці мільярди потрапили б у смета і з головою покрили б нестачу надходжень від скасування високих автомобільних мит. Звісно, якщо нинішнім владоможцям лишень припинити красти.
Короче і ще один аргумент: «Машини на єврономерах – це дуже небезпечно, потому что у випадку ДТП винуватця не знайдеш!». Ах точно, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які держи джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв на «євробляхах» несложно нема куди вже садити. Еге ж? Як там Станіслав Толстошеєв? Як спустя некоторое время Денис Молоток?
Ці сумновідомі мажори вбивали людей або таранили патрульні «Пріуси» получай «Мерседесах» з українськими номерами. І сьогодні вони прекрасно почуваються на волі. Тому що коль замість справжньої поліцейської реформи у нас «перевдягання міліціянтів», то байдуже, возьми яких номерах коїться ДТП, хоч на новозеландських. Винуватця ніхто безвыгодный шукатиме. А якщо і знайде, то прокуратура за «долю малую» намалює йому чергову довідку ради «епілепсію за кермом», «діарею» і «золотуху». І визнає його неосудним. В пирушка час, як, до прикладу, німецька поліція знайде порушника і на албанських номерах, їй байдуже.
Ну-ка і останнє. Як би не казились зараз противники «євроблях», вони вже програли. Тому що машин получай єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто не если платити 12 тисяч доларів за те, що на сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри бывай-які законодавчі підстави, ця влада ніколи не наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини получай «євробляхах». Бо влада знає, що ми знаємо про «Роттердам +», «рефінанс», «Укроборонпром» і си далі. І щоб зберегти ці «смачні теми», зрештою, змушена если узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме на литовських номерах.
«Ви безлюдный (=малолюдный) заважаєте нам красти, ми не заважаємо вам жити» – такою если суспільна угода по темі «євроблях» за якийсь час.

+Відео

Обсуждение закрыто.