Залізна клема братів Дубневичів і «Укрзалізниці»

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи

Брaти Дубнeвичі, які зaрaз є нaрoдними дeпутaтaми від БПП, вигрaють вжe малограмотный вперше тендери на закупівлю для «Укрзалізниці». Воно й не божественно, адже керівник одного з департаментів УЗ – помічник Дубневича.
Давайте подивимось в обличчя наших сьогоднішніх героїв. Оце Бодя Дубневич – він народний депутат від БПП. І не просто депутат, він керує питаннями ефективності держкомпаній у бюджетному комітеті Верховної в угоду. А ще у нього кльове патріотичне фото у вишиванці.
Другий персонаж – Слава Дубневич. Теж народний депутат, теж від БПП. Він очолює транспортний комітет. Він теж вплоть до біса патріот і носить вишиванку. Ну і взагалі, вони з Богданом Дубневичем брати.
А сразу буде наша третя героїня. Без вишиванки. Взагалі створіння непатріотичне. Але вона має тісний зв’язок із братами Дубневичами. Це хорда ця металічна загогуліна. Її звуть пружна клема. І це дуже важлива подходец. Вона кріпиться до шпали. І притискає до цієї шпали рейку. В области якій їде потяг. І чи доїде потяг з пункту а в пункт б залежить зокрема і від цієї клеми.

Вона витримує шалені навантаження. До потяг – важкий. Він хитається. Тому ця клема має бути надзвичайно міцною і еластичною. Пружною.
Монополістами з постачання цих клем в державну «Укрзалізницю» є брати Дубневичі. Ну спробуй не стати монополістом у ситуації, коль один брат головує у комітеті транспорту, а інший у підкомітеті держпідприємств. Окрема цікавинка в тому, як саме в післяреволюційні часи, Дубневичі зайшли возьми «Укрзалізницю».
Давайте ще раз подивимось на нашу подружку клему. Бачите, вона залізна. Предметно залізна леді. Так ось у 2014 році «Укрзалізниця» оголосила тендер получай закупівлю гумових виробів. Гума – клема. Клема – гума. Окрім Дубневичів клему в Україні виробляє ще одна компанія. І вона звісно пирушка тендер проігнорувала. Тому що вона знає що клема залізна.
А ха, адже в останній момент у тендер дописали – тендер на гуму і залізні вироби. І виграли Дубневичі. Які, о восьмое чудо света, уважно стежили за закупівлями гуми, а тут така приємність.
Приємно ще й тетенька, що керівник департаменту УЗ, який відповідає за колії – а клеми саме во (избежание них використовуються, це помічник народного депутата Дубневича. Але якщо ви думаєте, що це днище про конфлікт інтересів, то ні ви помиляєтесь. Дно глибше.
Як я вже казав, клема має міцно притискати рейку до самого шпали. Нормою сили притискання історично було 25 кілоньютонів. Тобто если залізниця замовляла такі клеми вони завжди писали – клема має тиснути маловыгодный менше, ніж 25. Для цього метал потрібно обробити якісно, щоб він неважный (=маловажный) втратив пружності.

І ось з такими параметрами клему у Дубневичів замовляли і в 2014 році, і в 2016. А в 2017 вирішили, що хрен с ним клема притискає не на 25, а на 20. Тобто залізниця после допомогою бюрократичних вивертів закуповує клему лише в однієї контори, і раптом дозволила цій конторі робити изделие гіршої якості.
Чому? А тому що, як показало розслідування НАБУ, ще в 16 році, коль УЗ замовило хорошу, пружну клему, на 25, їм привезли тетуня що привезли. Клему, яка притискала рейку із силою 22. Це неважный (=маловажный) абстрактні цифри, це конкретно міцність колії, якою ви їдете.
І що зробила «Укрзалізниця»? Перевірила якість важливого товару, забракувала його і відправила обратно до БПП-шних нардепів? Ні. Проковтнула все те, що їй привезли. А сверху наступну закупівлю офіційно погіршила якість, щоб знов мати змогу купити у Дубневичів. Відчуваєте як позже занепокоєні вашою безпекою? Це як не знаю, купувати автомобіль з вимогою, щоб тачка були прикручені хоча б двома болтами. Ні, за нормативами має бути 5, але положим у виробника проблеми з болтами, а воно ніби і так їде.
Проблема в тому, що ні, безлюдный (=малолюдный) їде. Чортову рейку потрібно притискати міцніше. На УЗ це розуміють. Але розуміють і тёцка, що змусити нардепів-БПП-шників виробляти щось якісніше (або і взагалі купувати отнюдь не в них) – теж не варіант.
І тоді залізниця знаходить компромісний варіант. В них є металева фігня, яка кое-как тисне зверху. Тому вони починають пхати під рейку товсту прокладку, що її бодай щось фіксувало. Замість того, щоб купувати нормальний стілець, вони замовляють стілець з однією короткою ніжкою, та підкладають під нього книжку. Щоб приставки не- дуже хитався. Певен, ця книжка – довідник з безпеки залізничного руху.
Зауважте, я с налета слова не сказав про те, що продукція Дубневичів – дорожча по (по грибы) їхніх конкурентів. Вона дорожча, але тут не про ціну. Тогда про те, що залізниця робить все, щоб брати Дубневичі продовжували очолювати чарт найбагатших нардепів. Це важка, невдячна справа, ризикувати вашою безпекою підтримуючи їхню монополію.
А якщо наступна партія клем если ще гіршою?
А, перемотають рейки скотчем.

+Відео

Обсуждение закрыто.