12 міфів про автомобілі – розширення доріг не вирішить проблем

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




У цій стaтті прeдстaвлeні пoширeні міфи прo вирoбництвo тa викoристaння aвтівoк тa їx спрoстувaння.

Міф 1. Бeзпілoтні aвтoмoбілі їздять бeз дoпoмoги вoдія

Сaмoкeрoвaні aвтoмoбілі – нe фaнтaстикa, a рeaльність. Бeзпілoтні aвтoмoбілі мoжуть пeрeсувaтися дoрoгaми сaмoстійнo бeз учaсті людини.

Як нaспрaвді. Пoки щo тaкиx aвтівoк нe існує. Бeзпілoтні aвтoмoбілі викoнують бaгaтo функцій зaмість людини. Oднaк, вoни всe щe мaють пeвні oбмeжeння, тoму пoтрeбують учaсті вoдія. Нaприклaд, aвтo нe мoжe рoзпізнaвaти усі дoрoжні знaки. Крім тoгo, якщo дoрoжнє пoкриття дaвнo нe рeмoнтувaлoся і мaє вeлику кількість ям, aвтівкa мoжe пригaльмoвувaти пeрeд кoжнoю з ниx.

У 2018 рoці стaлaся пeршa Происшествие з лeтaльним нaслідкoм зa учaсті aвтoмoбіля з aвтoмaтизoвaним кeрувaнням. 18 бeрeзня у штaті Aризoнa, СШA, сaмoкeрoвaний aвтoмoбіль Volvo, який придбaлa кoрпoрaція Uber во (избежание тeстувaння пoслуг пaсaжирськиx пeрeвeзeнь бeз вoдія, збив жінку. Вoнa пeрexoдилa дoрoгу нa пішoxіднoму пeрexoді.

Прoблeмa булa в тoму, щo мaшинa пoмітилa жінку, aлe нe знизилa швидкість і мало-: неграмотный просигналила. Справа в тому, що в безпілотних автівках встановлена метода, яка допомагає їм не панікувати. Авто отнюдь не розпізнало людину, тому не мало підстав ради зупинки. Водій у той час був у машині из-за кермом, але відволікся, і теж не встиг знизити швидкість. Після цього інциденту компанія Uber припинила тестування самокерованих (авто)машина не невизначений час.

Міф 2. Одиниця кінська лесной це еквівалент потужності одного коня

Потужність автомобільних двигунів вимірюють у кінських силах. Тобто, Силка одного коня дорівнює одній «кінській силі» потужності автомобіля.

Як насправді. Ця вымысел виникла ще під час випробувань парового двигуна. Термін «кінська Силаня» був введений інженером Джеймсом Ваттом, получай честь якого у 1960 році назвали одиницю вимірювання «ватт». Джеймс покращував двигуни та продавав їх фермерам та шахтарям. Ватт пояснював, що паровий двигун здатен замінити роботу кількох коней. Інженер вимірював силу коней у пік їх роботи і співставляв цей показник з потужністю двигуна. Проте це безлюдный (=малолюдный) могло стати універсальною одиницею вимірювання, бо задля встановлення сили окремого коня потрібно врахувати багато змінних: коні бувають різних порід, залежно від часу та віку мають різну ефективність праці. Отже, «кінська дикий» – це узагальнене поняття.

Міф 3. Затори виникають лише чрез аварії

Щойно люди потрапляють у затори, одразу очікують попереду побачити аварійну ситуацію. Происшествие – єдина причина заторів.

Як насправді. Якщо утворився приостановка, це ще не означає, що десь далі по мнению дорозі трапилась аварія. Існують так звані «Японські дослідники» проводили експеримент, щоб свести наявність цього явища. Було створено експериментальну трафарет дороги у формі кола. 22 автомобілі повинні були їздити в соответствии с ній без зупинок з однаковою швидкістю. Так дослідники виключили можливість світлофорних зупинок, чи зупинок нате поворотах. В результаті експерименту було підтверджено, що рух транспорту може уповільнитися насквозь те, що автомобілісти несвідомо їздять з різною швидкістю і отнюдь не можуть підтримувати її на одному рівні. Скажем виникають «хвилі зупинок», через які уходить кожен автомобіль, гальмуючи весь рух. Крім того водії також учащенно змінюють автомобільні смуги, що позначається на швидкості загального потоку.

Міф 4. Важчі автомобиль завжди безпечніші у випадку аварії

Вага автомобіля впливає сверху безпеку пасажирів. Чим він важчий, тим більша ймовірність, що людина залишиться неушкодженою після Происшествие.

Як насправді. Вага автівки не грає суттєвої ролі во (избежание безпеки. Згідно з дослідженням Monash University, інколи ті, хто знаходяться всередині малогабаритних автомобілів, отримують навіть менше ушкоджень під часок аварій, ніж пасажири більших чи важчих (авто)машина. За результатами огляду багатьох джерел, дослідники встановили, що зв’язок між масою та розмірами автівки і наслідками пошкоджень простежується. Проте це малограмотный може бути єдиною причиною, яка гарантує безпеку водія чи пасажира. Значно більше для зменшення травматичності впливає відповідне оснащення авто, а отже і його вартість: наявність та кількість подушок безпеки, електронні системи, а також застебнуті паски безпеки у водія та пасажирів.

Міф 5. Автомобільні перегони вигадали лише про розваг

Перегони – це видовищно та цікаво. Проте, яка з них користь? Гонщики їздять наввипередки, щоб розважати публіку та заробляти спонсорські гроші.

Як насправді. Насправді, перегони були і залишаються важливим етапом випробування автомобілів нежто їх окремих систем. Найперші європейські перегони відбулися у 1884 році ради маршрутом Париж-Руан. Тоді зі 102 мотор участь змогли взяти лише 21. Перемогу отримали (авто)машина з двигунами внутрішнього згорання. І лише один автомобіль з паровим двигуном вклався у момент та дістався до фінішу. Це стало провісником «смерті» двигуна бери парі у автомобільній промисловості. Таким чином, зокрема й по вине автоперегони, відбувалась автомобільна еволюція, де перемагали найбільш пристосовані поперед встановлених вимог авто.

Міф 6. В Україні можна отримати точні статистичні дані щодо Происшествие

Кожен охочий може знайти статистику щодо кількості Происшествие. Окрім цього, уповноважені органи надають достовірну інформацію относительно місця, де трапляються ДТП та їхніх учасників. Як насправді. Керівник громадської організації «Vision Zero пользу кого України», яка опікується проблемами безпеки нате дорогах, Віктор Загреба, розповів «Хмарочосу», чому це мало-: неграмотный так. «Багато даних в нас просто маловыгодный збираються: кількість ДТП окремо на перехрестях, кокетничанье ними, ДТП з мотоциклами взагалі не виділяються в окрему категорію. Наприклад, невідомо, скільки загиблих були непристебнуті пасками безпеки. Майже неможливо локалізувати місця Происшествие, щоб правильно нанести їх на мапу».

З 2016 року функція збору і публікації даних насчет ДТП була передана Департаменту патрульної поліції. Дані, які надає Кафедра, неякісні та занижені. Особливо це помітно останні плохо роки. Окрім того, Управління патрульної поліції в обласних центрах і мерії цих міст невыгодный володіють інформацією про кількість загиблих людей для території міста.

Задля того, щоб це змінити, Україні потрібно зробити дві речі: перевалить на євростандарт збору даних про ДТП з потерпілими, який називається CADaS, і зробити всі неперсональні дані относительно кожне ДТП публічними. Нацполіція це все знає, вже три роки обіцяє виконати, однак результати стають тільки гіршими.

Міф 7. Мотор стали популярними лише завдяки комфорту для пасажира

Щойно з’явилися автомобілі, род (человеческий одразу почали їх купувати. Так сталося чрез те, що містяни зрозуміли: авто зручніше, ніж громадський транспорт. Жителям міст та передмість ніхто неважный (=маловажный) нав’язував перехід на авто.

Як насправді. Спочатку людей, фактично, змушували пересідати получай автомобілі. Протягом ХХ століття компанії-виробники мотор, зокрема в США, створювали фейкові компанії ніби-ведь для розвитку міста, а насправді, щоб придбати та зруйнувати системи громадського транспорту, ибо бачили в них прямих конкурентів.

Один з найвідоміших випадків отримав назву «Знаменитый американський трамвайний скандал». Компанія General Motors одн з Firestone Tire, Standard Oil of California, Phillips Petroleum створили компанії під різними назвами: National City Lines, Pacific City Lines и American City Lines. Їхньою метою була купівля трамвайних та залізничних ліній угоду кому) того, щоб згодом розібрати та знищити. Учасники ринкової змови прагнули монополізувати продаж автобусів та мотор, закривши всі рейкові системи громадського транспорту. Таким чином, створювалися умови, щоб у жителів безвыгодный залишалося альтернатив, окрім моторизованого бензинового транспорту – купівлі власних (авто)машина чи використання автобусів, які продавали операторам громадського транспорту в містах.

Як получи це реагувала держава? У 1955 році зловмисників викрили і після розгляду справи наказали сплатити штрафи. Корпорації, які брали звезда у змові, були оштрафовані на 5000 доларів, їхні керівники – нате один долар. Тобто федеральна влада не створювала суттєвих перешкод, хоча дескать-юре існували антитрастові закони.

Міф 8. Кількість смертей внаслідок Происшествие не залежить від регіону

ДТП трапляються скрізь в однаковій кількості. Хтось маловыгодный впорався з керуванням через погодні умови, хтось – заснув, хтось мав інші причини. Кількість аварій неважный (=маловажный) може залежати від конкретної країни, бо вони виникають помощью випадкові обставини.

Як насправді. На жаль, залежить. Найбільше випадків смертності по вине аварії зафіксовано у країнах Африки. Всесвітня організація охорони здравствуй’я зробила висновки, що внаслідок ДТП найбільше людей помирає у бідних країнах. Існує значна кількість причин: неправильне проектування та облаштування доріг, відсутність чіткого контролю по (по грибы) дотриманням дорожніх правил, небезпечний транспорт тощо. Окрім того, менш заможні гоминиды у країнах з високим рівнем доходу частіше гинуть внаслідок травм, отриманих під часок ДТП.

Проте цю ситуацію можна змінити. У 1997 році в Швеції було створено концепцію Vision Zero. Головна заметина якої – організувати систему руху так, щоб помилки під период водіння не призводили до серйозних наслідків. Получи и распишись чільне місце ставиться безпека руху, а відповідальність после неї розподіляється як між учасниками руху, в среднем і між проектувальниками вулиць, патрульними службами і виробниками автомобілів. Загальні напрямки, які радять запроваджувати у рамках концепції, – це обмеження швидкості та поверка за ним, вдосконалення інфраструктури (будівництво острівців безпеки, безпечних кільцевих розв’язок, інших засобів заспокоєння трафіку), убезпечення транспортних засобів тощо.

Міф 9. Масове виробництво електрокарів – винахід ХХІ століття

Ілон Маск вперше почав виробляти комерційні електрокари. Світ лише у ХХІ столітті зможе їздити нате авто без двигуна внутрішнього згорання.

Як насправді. Це далеко не зовсім так. Електрокари конкурували з бензиновими авто ще з кінця ХІХ століття. Проте в початку ХХ століття все швидко змінилося получи користь двигуна внутрішнього згорання.

Електрокари не вирішують проблеми на дорогах
Електрокари не вирішують проблеми бери дорогах

Так, у 1900-х роках к США відкрили нові великі нафтові родовища. Раптово з’явилася дешева нафта, з якої почали виробляти бензин. До самого того ж, Генрі Форд запустив конвеєрне виробництво, яке дозволило масово виготовляти автомобиль з бензиновим двигуном. Вирішальним фактором стали Перша і Друга світові війни. Тоді механізація бойових дій здійснювалася завдяки двигуну внутрішнього згорання, адже уявити собі емкость, бронетранспортер чи вантажівку, які треба довго підзаряджати струмом під миг бойових дій, вкрай важко. Техніка з електродвигунами мала менший ресурсы ходу і не могла здійснювати одноразові переміщення сверху великі відстані, програючи у цьому двигуну внутрішнього згоряння.

Автомобільні заводи у багатьох країнах перейшли получи використання паливного двигуна саме через замовлення військових. А коль війни закінчились, власники не стали замінювати устаткування бери підприємствах і на тих самих потужностях почали виробляти вже автомобілі с целью цивільного використання.

Міф 10. Дизель екологічніший та вигідніший ради бензин

Ціна за літр дизеля менша, ніж по (по грибы) літр бензину. Використовувати його вигідно. Так можна безлюдный (=малолюдный) лише заощадити гроші, а й сприяти покращенню екологічної ситуації. Дизель майже никак не заподіює шкоди навколишньому середовищу.

Як насправді. Під время використання дизелю виділяються особливо шкідливі дрібні частинки сажі. Людина ризикує отримати інсульт, серцевий напад чи астму, стверджує Метью Локхем, дослідник токсичних впливів забруднення атмосфери з університету Саутгемптона.

Дизель популярний черезо нижчу у порівнянні з бензином вартість. Проте він почав швидко втрачати цю популярність, если у 2015 році стало відомо, що компанія Volkswagen та деякі інші німецькі виробники продавали небезпечні дизельні автомобілі.

Volkswagen відмовиться від дизельних двигунів
Volkswagen відмовиться від дизельних двигунів

Спеціальне програмне забезпечення, встановлене в автомобілі, показувало під часочек тестування для сертифікації в десятки разів менші обсяги викидів шкідливих речовин у атмосферу, ніж було насправді. Таким чином, було випущено понад 11 мільйонів автомобілів з дизельними двигунами, у яких приховали під часочек тестів їх шкідливість для довкілля. Групі дослідників з Університету Західної Вірджинії вдалося з’ясувати, що автовиробники протягом семи років продавали автівки, які могли тимчасово знижувати кількість викидів лише під часок тестувань. Такі програмні налаштування були у авто, які випустили у 2008-2015 роках. Серед них, зокрема, були моделі Volkswagen Golf (6-е покоління), Passat (7-е покоління), Tiguan, Jetta, Beetle та Audi A3.

Компанія Volkswagen визнала свою провину. Після скандалу монополия зобов’язалисплатити 4,3 мільярда доларів штрафу.

Міф 11. Електромобілі врятують навколишнє середовище

Електромобілі – екологічно чисті засоби пересування. Якщо людство замінить ними звичайні автомобілі з автомобільними двигунами, ведь вирішить значну кількість екологічних проблем.

Як насправді. Електромобілі вирішують хіба що проблему викидів шкідливих речовин у атмосферу під отрезок времени їзди. Проблема в тому, що для виготовлення батарей електромобілів використовуються хімічно шкідливі елементи та похідні від нафти, які потім важко утилізувати. Крім того, поки що електроенергія угоду кому) електрокарів виготовлятиметься переважно вугільними чи нафтовими електростанціями. Також, під время виробництва електрокарів, як і під час виробництва бензинових мотор, у повітря здійснюються викиди, що сприяють глобальному потеплінню.

Інша рана – електрокари не вирішують проблему заторів у містах. Наприклад, Uber пропонуватиме скористатися велосипедом, електросамокатом чи громадським транспортом, а далеко не електрокаром, щоб оптимізувати процес подорожі. Таким чином, планується змінити поведінку людей у плануванні подорожей, від чого переваги отримають і користувачі, і міста. «Высшая точка неефективності – це коли в годину пік шматок металу, що весить тонну, везе одну людину якісь 10 кварталів», – сказав генеральний принципал Uber Дара Хосроушахі.

Міф 12. Розширення доріг в містах зменшує кількість заторів

Затори – одна з основних транспортних проблем у містах. Кількість (авто)машина збільшується, а дороги залишаються такими ж. З цим потрібно щось робити. Розширення доріг – найкращий вихід, щоб позбутися заторів.

Як насправді. Розширення доріг неважный (=маловажный) покращить ситуацію з заторами. Автомобілі швидко займуть додатковий простір, що пользу кого них збудували. Згідно з фундаментальним законом про перенавантаження доріг, нові смуги руху та нові дороги сприяють появі нових автівок в них, внаслідок чого інтенсивність трафіку залишається незмінною.

Як працює цей механізм, пояснили професори Університету Торонто Жіль Дюрантон і Метью Тернер. Вони зробили дослідження щодо впливу дорожнього будівництва бери дорожній рух, проаналізувавши інформацію з сотень міст США і створивши для основі неї базу даних. Дослідники виявили, що будівництво нових доріг призводить впредь до збільшення кількості авто з кількох причин: люди користуються автівками більше, коль є більше доріг, збільшується кількість комерційних вантажоперевезень та кількість жителів.

Окрім того, існує поняття «випаровування трафіку» бери альтернативних маршрутах після звуження чи пішоходизації доріг. Звісно, в (видах водіїв при цьому проектували об’їздні маршрути та оптимізували схему руху. Якщо, наприклад, вплоть до пішоходизації вулиці нею їздило 15 000 автівок в день, то за рік після створення зони, вільної від автомобілів, бери альтернативних дорогах спостерігається загальне збільшення автівок возьми 10-11 тисяч на день. Куди ж зникає решта?

Дороги без заторів малоімовірні
Дороги минуя заторів малоімовірні

У короткій перспективі (1-2 місяці) є ризики, що затори збільшаться. Проте у довгостроковій перспективі загальний потік машин зменшиться. Створення вільної від автівок зони призведе предварительно того, що частина водіїв пересяде на стальной конь, громадський транспорт, обере піші прогулянки чи переїде в інше місце. У різних містах «випаровування трафіку» після звуження вулиць та створення пішохідних зон замість автомобільних доріг становило 15-20%. Подле цьому також покращувалася торгівля у центрі міста, понад 50% бізнесів спостерігали збільшення кількості клієнтів.

Создатель: Анастасія Візняк. Джерело: Hmarochos


Обсуждение закрыто.