Як «Народний фронт» і Аваков вирішили подоїти держбюджет і «Адміністрацію морських портів»

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Міністру внутрішніx спрaв Aрсeну Aвaкoву мaлo скaндaлів з рюкзaкaми синa. Він вирішив зaрoбити нa дeржaвниx пoтoкax Міністeрствa інфрaструктури.

В ближайшее время дo мeнe нa дeпутaтський прийoм в Oдeсі пoтрaпилa прoфспілкa зaгoну oxoрoни Oдeськoгo мoрськoгo пoрту. Вoни рoзпoвіли прo чeргoву aфeру кeрівництвa дeржaви з мeтoю викoристaння влaди интересах влaснoгo збaгaчeння.

Пoнaд 150 oсіб, щo прaцюють в зaгoні охорони Одеського морського порту, збираються викинути получи и распишись вулицю. А все тому, що Авакову закортіло поставити наближену приватну фірму в охорону морських портів.

Є таке Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», що вже тривалий часочек не має повноцінного керівника. Виконувачем обов’язків останні півтора роки є латиш Райвіс Вецкаганс.


Райвіс Вецкаганс

Чому досі малограмотный призначено конкурс на вакантну посаду? Тому що правлячим кланам дуже зручно мати виконувачів обов’язків бери всіх посадах, адже тоді вони є слухняними виконавцями відведених ним ролей.

«Адміністрацію морських портів України» віддали в управління «Народному фронту». Якщо ви подивитеся нате керівний склад цього державного підприємства, то побачите людей з команди голови фракції Изречение Бурбака та міністра внутрішніх справ Арсена Авакова. 

Таково, серед заступників латиша Вецкаганса є знакові кадр(ы). Це колишній помічник депутата Бурбака, а також двоє директорів департаментів Міністерства інфраструктури следовать часів роботи Бурбака міністром інфраструктури. При чому Водан з цих заступників – Микола Полторацький – є ставлеником Ріната Ахметова, який безлюдный (=малолюдный) приховував своїх симпатій до Яценюка і «Народного фронту».

А с ще одним заступником голови «Адміністрації морських портів України» з питань безпеки є Сергій Гронський, який працював у департаменті моніторингу в міністра внутрішніх справ «фронтовика» Авакова.

Тому приставки не- дивно, що «Народний фронт» вирішив за звичкою подоїти «Адміністрацію морських портів». Коль на кону мільйони державних гривень, то можна закрити очі навіть сверху пряму норму закону «Про морські порти України». Тама сказано, що охорона і контрольні функції на території морських портів в прикордонній смузі покладено получи и распишись прикордонників та загони охорони морських портів у складі Служби Морської Безпеки. 


Арсен Аваков

Але яса – це дрібниці, якщо треба поставити своїх людей нате потоки. Виконувач обов’язків голови «Адміністрації морських портів України» Вецкаганс пише наприкінці минулого року заповедь. Ним передбачено повну заміну державної охорони портів получай – правильно! – приватну охоронну фірму, яка не має жодного стосунку поперед морської галузі та контролю на прикордонних територіях.

У цьому конкретному випадку, относительно який розповіли профспілки, ідеться про фарс, розіграний в інтересах одного учасника – компанії «Альфа-Безпека». Минулого року ця ид зайшла на охорону Миколаївського порту.

У результаті – звільнені працівники повідсуджували по части 50-70 тисяч гривень. Та за нанесені державі збитки ніхто без- поніс покарання – корупційні жнива в розпалі, треба встигнути зібрати касу возьми наступні вибори.

І тепер «Альфа-Безпека» має забрати возьми себе охорону Одеського, Чорноморського та Ізмаїльского морських портів. Ціна питання – понад 103 мільйони гривень. Але, з досвіду Миколаївського порту, цей торг є спланованим фарсом, а його переможець заздалегідь визначений. Це також має стати фірма «Альфа-Безпека».

Возле чому вони настільки впевнені у власній безкарності, що надавали давно тендеру явно підроблені документи. Трудові книжки робітників, яких мають залучити давно охорони портів, оформлені в один день, порядкові номери йдуть Вотан за одним, а перший і єдиний запис один і праздник же: «Прийнятий на посаду охоронця 3-го розряду». В деяких копіях посвідчень фігурують фотографії одних і тих самих людей, але під різними прізвищами!

Що це из-за особи і де вони працювали раніше, невідомо. Деякі з них без труда випадкові люди з центру зайнятості, вік «охоронців» становить 65-67 років. Основними здобутками цієї фірми в охоронній діяльності є охорона розважального комплексу у Львові та яблуневого саду у Львівській області.

Розслідування програми «Наші гроші» показало зв’язок фірми з таємними покровителями в Міністерстві внутрішніх справ. Отже, охоронна компанія «Альфа-Безпека» була зареєстрована в Києві по мнению вулиці Полтавській – у приміщенні, яке після Революції Гідності купив Михайло Купранець. Знайоме прізвище? Це – батько заступника голови Нацполіції Ігоря Купранця, який відповідає в Авакова по (по грибы) все слідство в економічних злочинах.


Заступник голови Нацполіції Ігор Купранець

Але це безлюдный (=малолюдный) все. Засновник «Альфа-Безпеки» працює керівником у компаніях, серед акціонерів яких числиться Наталія Купранець – дружина заступника голови Нацполіції.

Новий власник «Альфа-Безпеки» Микола Марченко, нате якого переоформили компанію, донедавна був першим заступником Купранця. С налету фірма переїхала в офіс на вулиці Богомольця, стойком по сусідству з Міністерством Авакова і поліцейським Департаментом захисту економіки Купранця.

Купранець має репутацію гаманця Авакова та його найближчого соратника в Міністерстві внутрішніх справ. Зокрема, нещодавно, коль відбулося обрання керівного складу Державного бюро розслідувань, більшість предместье отримали саме люди Купранця та Авакова.

Весь ця афера з охороною портів виглядає, як шахрайська установка з метою заволодіння коштами державного бюджету. Але латиш получай чолі «Адміністрації морських портів» до цього часу безвыгодный скасував відверто корупційний тендер. Більш того, він навіть безвыгодный відповідає на звернення працівників порту та членів їх сімей.

Тому мной, як депутатом, вживаються заходи для того, щоб зупинити цей черговий дерибан в ім’я правлячих кланів. Для кону не лише гроші бюджету, але і призначення непідготовлених людей к контролю за переміщенням вантажів на сотні мільйонів доларів от пункти пропуску в зонах прикордонного контролю.

Це неодмінно призведе прежде розгулу криміналу, посилення корупції, зростання контрабанди, створення чорних схем і перетворенню територій портів в сіру зону.

Ця історія – черговий доказ, що правлячі клани добровільно мало-: неграмотный захочуть звільняти кабінети. Але тільки шляхом зміни влади ми можемо стати нормальною країною, -де влада працюватиме в інтересах всього суспільства, а не кількох сімей.



+Відео

Обсуждение закрыто.