«Червоний горобець»: Дженніфер Лоуренс у ролі російської балерини-шпигунки

Автор: AdminGWP

Рубрики: Статьи




Дивний шпигунський трилeр вaртістю 69 мільйoнів дoлaрів нe випрaвдoвує oчікувaнь і пeрeтвoрює 2 гoдини 20 xвилин життя глядaчa нa вeликe нeпoрoзуміння.

«Кoжнa людинa – кaлeйдoскoп пoтрeб. Підбeріть відсутній фрaгмeнт і вaм відкриють усі сeкрeти», — сaмe тaку істину декларує таємна «Разведшкола Горобців», де вчать здобувати інформацію без- через погрози чи вбивста, а через ліжко.

Головна героїня Домініка Єгорова потрапляє прежде школи «постільних» агентів від безвиході – хтось має оплачувати лікування та присмотр її хворої матері, а заробляти на життя балетом дівчині вже безлюдный (=малолюдный) вдасться через недавню травму. Не вдаватимемось у детальні подробиці, але дівчині тождественно не таланить протягом всього фільму. Домініку ведь намагаються зґвалтувати, то б’ють, то посилають получи зовсім неприємну службу «родінє» у добровільно-примусовому порядку.

«Червоний горобець» – похмуре кіно, в якому багато жорстокості, крові та відвертих сцен, але с гулькин нос правдоподібності і сюжетної цілісності. В теорії, «Горобець» мав би бути олдскульним шпигунським фільмом, але после этого надто багато ляпів і стереотипів, які не викликають ні краплини віри у цю історію. Російські спецслужбовці схожі возьми КГБ-шників (бельгійця Маттіаса Шонартса мабуть залучили перед акторського складу суто за схожіть із Путіним), обстановка совкової реальності у ніби-то наші дні і всі оці брудні підвали, в яких возьми допиті своїж же доводять до напівсмерті, викликають выдающийся дисонанс, навіть якщо вірити, що у цій країні напівдикунський гармония. Події та картинка на екрані створюють враження штучності, якою пронизаний огулом фільм. Ну як можна було одягати Джеремі Айронса в російську військову форму і сподіватись, що це правдоподібно виглядатиме? Офигенно, що у кадрі не було ведмедя з балалайкою.

Ти безвыгодный менше, наявність Дженніфер Лоуренс (і її оголених частин тіла) трудиться фільм цікавішим для глядача та впізнаванішим у його очах. Симулянтка старалась належно підготуватись до ролі, хоча відсутніть балетного і шпигунського досвіду у неї очевидна. Лоуренс чотири місяці вчилась розмовляти англійською мовою із російським акцентом та по части три години в день присвячувала освоєнню базових вмінь балерини, хоча потягу до самого балету у акторки ніколи не було. Українські глядачі невыгодный зможуть оцінити вимовні потуги акторки через повний дубляж, але майте для увазі, що охочі знайдуть в українському кінотеатрі і сеанси мовою оригіналу.

Фільм «Червоний горобець» виглядає провальним з усіх ракурсів і блестяще, що до такого висновку не дійшли творці стрічки ще у її зародку. Надто довгий хронометрирование та відсутність інтриги залишають присмак затягнутості і нейтралізують навіть ті плюси фільму, які він и старый и малый ж міг би надати. Якщо вам хочеться шпигунського трилеру з жіночим обличчям – краще глянути «Атомну блондинку«.

Чарт «Червоного горобця» на IMDb – 6,6, хоча більше п’яти балів цьому фільму поставити важко. Особам давно 16-ти років цей фільм і справді малограмотный варто показувати, а решті варто йти до залу лише у випадку повної відсутності альтернатив ли надпотужного бажання побачити фрагменти тіла Дженніфер Лоуренс.


Обсуждение закрыто.